Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nuo poliitikot koskaan jää eläkkeelle?

Vierailija
12.11.2020 |

Erkki Tuomioja s.1946 eli 74v. edelleen kuvioissa ja nytkin A-studiossa. Pitääkö aina vetää loppuun asti, niin että pitää kantaa hautaan eduskunnasta.

Pitäiskö nyt kuitenkin pistää yläikäraja tuonne koko maan asioista päättävään elimeen nimeltä eduskunta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben, Ike, Sauli, Kike, Pekkarinen, mutta mitä luulet jos kysytään mitä saivat aikaan, siis muutakin kuin velkaa.

Vierailija
2/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä talutellaan vielä kymmenen vuoden kuluttua kuin Kekkosta estradeille. Niin korvaamattomia kuvittelevat olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Kestääkö monenkaan ura päivänvaloa?

Vierailija
4/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sairaalavuoteella kuljetetaan a -studioon😀

Vierailija
5/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on kansan vika, kun äänestätte ikääntyneitä.

Olen itse eläkeikäinen ja eläkkeellä enkä ole koskaan äänestänyt yli 65v kansanedustajaksi tai kunnanvaltuutetuksi. Presidentin kohdalla voin äänestää 65v mutta silloinkin vain , jos on kyse toisesta kaudesta.

Tavallisesti äänestämäni ehdokkaat ovat olleet 40- 55 vuotiaita. Olen puolueeton.

Vierailija
6/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kun kansa joka äänestää eli n. 70 prosenttia, kerros miksi eduskunnassa isuu 200 "kansanedustajaa" miksi ei noudateta deomkratiaa eli 140 edustajaa pitäis nytkin elättää 200 sijaan.

Vierailija
7/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostos kirjoitti:

Ben, Ike, Sauli, Kike, Pekkarinen, mutta mitä luulet jos kysytään mitä saivat aikaan, siis muutakin kuin velkaa.

Kike? Vasta kolmannetta kautta lusii. Maukka Pekkarinen on EU:ssa

Ben , Ike ja Erkki the Red ovat niitä dinosauruksia, jotka eivät  usko, että

elämää on oikeasti Kehä 1:n ulkopuolella

Vierailija
8/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on kansan vika, kun äänestätte ikääntyneitä.

Olen itse eläkeikäinen ja eläkkeellä enkä ole koskaan äänestänyt yli 65v kansanedustajaksi tai kunnanvaltuutetuksi. Presidentin kohdalla voin äänestää 65v mutta silloinkin vain , jos on kyse toisesta kaudesta.

Tavallisesti äänestämäni ehdokkaat ovat olleet 40- 55 vuotiaita. Olen puolueeton.

Josko lopettaisit äänestämisen, jos et tuohon ikään mennessä ymmärrä järjestelmää sen verran, että ensin päätetään puolue ja sitten vasta mieleinen henkilö.

Vierailija
9/9 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäisi? Siisti sisätyö ja homma pyörii rutiinilla. Hyvä liksa. Luontaisia etuja. Ulottuva verkosto ansaintamahdollisuuksineen.  Messevät eläke-etuudet. Toisaalta - mitä muutakaan tekisi - tai osaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme