Miksi painoni on joka ilta 58kg?
Eikä yhtään vähemmän? Niin toivoisin että alkais lähenemään haluamaani 55kg mutta ei, junnaa paikallaan. Aamupaino kävi 56,6kg mut taas aamuisin alkaa vaan jatkuvast 57. Tänä aamuna 57.3kg. Argh!! Ja joku kuitenkin kysyy: Olen 168cm pitkä.Ellen oo menny 10 vuodes kasaan :D
Kommentit (15)
On vaikea laihduttaa noissa painoissa. Sun täytyy syödä huomattavasti vähemmän, kun haluat laihtua normaalipainon alaosastossa. Itse asiassa 58 kg olisi todella ihanteellinen paino 168-senttiselle.
Ihminen ei voi itse päättää randomisti fysiologista painoaan ja väkisin yrittää pitää sitä siinä. Tai voi toki, mutta se merkitsee jatkuvaa laihduttamista. Elimistö yrittää pysytellä painossa joka on sille hyvä. 58 kiloa kuulostaa hoikalta 168-senttiselle. Sopiva paino voi myös vuosien mittaan muuttua. Iltapaino on aina enemmän kuin aamupaino kun suolessa on ruokaa ja elimistössä enemmän nestettä. Aamupainohan on se, joka on se "todellinen paino".
punnitsin iltapainoa vain teininä... joo, syömishäiriö.
tuu pois sieltä vaa'alta. aamupaino riittää, eikä sitäkään kannata joka päivä tehdä, vaikka laihdutat. normaalistikin paino tahtoo heitellä sen kilon pari, joillakin enemmänkin.
No paljonko syöt? Ei se paino alene, jos syöt kuin sika.
taidat olla aika löysää läskiä, jos noilla mitoilla pitää painoa pudottaa
Hyvä painohan tuo on, mun paino junnaa 67 kilossa ja pituutta on joku 165 ehkä. Ennen se junnasi 60 kilossa ja se olikin ihan hyvä paino, mutta nyt jostain syystä elimistö on päättänyt jäädä tuohon 67 kiloon ja sitä ei saa millään tiputettua. Välillä saan tiputettua 66 kiloon ja sitten hups vaan se on kohta taas noussut takaisin. Ärsyttää.
Mitä järkeä pudottaa painoa noilla lukemilla??? Jos vartalo ei mielytä, treenaa sitä.
Ja lakkaa ravamasta puntarilla! Ei mitään järkeä tollasessa. Tehdä ongelmia ihan turhanpäiväisestä asiasta.
Ap, joko sinulla on jo syömishäiriö tai sitten olet ajautumassa siihen suuntaan. On täysin epänormaalia käydä puntarilla aamuin illoin. Päivittäinen vaa´alla käynti on tarpeen vain tiloissa joissa nestettä kertyy sairauden vuoksi kehoon. Nyt päätät että käyt vain kerran kuukaudessa ja keskityt elämässäsi muihin asioihin. Paino ja pituus ovat vain numeroita. On hirveää ja häpeällistä tuhlausta käyttää elämänsä vatvomalla sitä painaako kolme kiloa enemmän vai vähemmän, kun olet normaalipainoinen ihminen.
Mä oon ravannu puntarilla varsinkin aamuisin jo vuosia. Nyt käyn jopa iltaisin joka toinen ilta, riippuen olenko miten "ahminut"... Yritän syödä kevyesti. Ap
onko sulla kovin tapahtumaköyhä ja älyllisesti haastamaton elämä? kannattaa etsiä sisältöä elämään jostain, niin saa jotain aivot jotain muuta pureskeltavaa, kuin tuollaista turhanpäivästä :) oletko itsekeskeisyyteen taipuvainen noin muutenkin?
Hekoheko. Mulla on monta pientä lasta enkä halua olla niin iso. Liikunta sentään joka päiväistä. En tosin tiedä miks just nyt pysähdyin asiaa funtsimaan. Ap
Ei sulla ap ihan terveet käsitykset ole mut voihan tästä jauhaa vaikka koko illan jos joku jaksaa sun kanssa keskustella.
Mä olen just saman kokoinen. Pidän itseäni pienikokoisena, S, 34. Ei meillä ole todellakaan tarvetta laihtua!!
Yritäpä kasvaa henkisesti aikuiseksi ja keskity vaikkapa lapsiisi ennen kuin olet hankaluuksissan itsesi kanssa toden teolla. Hanki todellisia haasteita elämääsi vaikkapa uutta kieltä opiskelemalla jossain vapaaopistossa tai harjoittele Mensan tehtäviä. Kuka älyllinen olento ravaa puntarissa päivittäin ja surkuttelee olemustaan. Mieti, jos olisitkin 10kg kevyempi, niin millä tavalla olisit mukavampi ihminen? Tai vastaavasti lihoisit saman verran, niin olisiko elämä mennyttä.
Turha sitä iltapainoa on punnita, siitä ei ole mitään hyötyä.