Mitä tämä Venäjän ulkoministerin varoitus tarkoittaa? ov
Iltalehdessä on juttu Venäjän ulkoministerin varoituksesta, tässä pääkohdat:
"Lavrov, joka korosti lakien noudattamisen tärkeyttä, sanoi länsimaiden näyttäneen huonoa esimerkkiä tukemalla hänen mukaansa väärydellä valtaan nousseita mielenosoittajia.
Ulkoministeri myös varoitti Ukrainan tilanteen voivan mahdollisesti olevan "tarttuva"." Uutinen: http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014030518095803_uk.shtml
En siis ymmärrä, mitä hän tarkoittaa "tarttuvalla". Kohdistuuko tämä varoitus nimenomaan Suomelle? Auttakaa tyhmää!
Kommentit (8)
Nimenomaan Suomelle?
Luoja sentään. Minä helvetin maailman napana te tätä maata oikein pidätte?
Venäjällä on 16 naapuria. Suomi on niistä vähiten harmia aiheuttava. Eli ei ole uhkaus Suomelle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:44"]
Nimenomaan Suomelle?
[/quote]
No, en ole asiantuntija, mutta ajatukseni tuossa oli että Suomi ei kuulu NATOon, on tuominnut Venäjän toimet Ukrainassa ja esim. venäläisten lasten huostaanottokohu on aiheuttanut jonkin verran jännitteitä Venäjän ja Suomen välille. Totta kai olen suomalaisena ensimmäisenä huolissani Suomesta. -ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:44"]
Nimenomaan Suomelle?
[/quote]
Tätä asiaa on pohjustettu lapsikiistoilla ja venäläisen lapsiasiamiehen täällä ramppaamisella. Etsivät tekosyytä tulla pelastamaan lapsia tänne.
Pöö ei ole mitään pelättävää sano lipponenkin.
Ehkä pitäisi rajoittaa niitä turistiviisumeja ja maakauppoja.
Joo. tottakai se tarrttuu av-mammaan Suomessa. Lähimpään mahdolliseen.
Eiköhän se tarkoita että levottomuudet voi levitä lähivaltioihin, joissa on jännitteitä vaikka vähemmistöjen asemaan liittyen. Ja ehkä että jos ne on venäläisvähemmistöjä, niin Venäjä joutuu puolustamaan kansalaisiaan...