Jos suhteen alussa saa jo liian vähän
seksiä, tuleeko tilanne muuttumaan? Pitkässä parisuhteessa seksin määrän sanotaan vähenevän, mutta onko jollain käynyt toisin päin?
Kommentit (23)
Ei parane. Muuttuu pahemmaksi jos johonkin muuttuu.
Kuvittelin, että yhteenmuuton myötä seksiä olisi enemmän. Vähenee ja vähenee vaan. En tule jaksamaan tätä, kun nyt jo tekisi mieli pettää!
Mikä mekanismi saisi seksin määrän lisääntymään? Olosuhteisiinkaan ei voi vedota. Jos halua on, sitä harrastaa seksiä vaikka autossa tai metsässä, jos hotelliin ei ole varaa.
Katso todisteita, älä luota toiveajatteluun. Muuten kadut.
Jos on jo lähtökohtaisesti erilaiset halut, niin se ero vain kasvaa. Vähemmän halukas haluaa yhä vähemmän tai ei ollenkaan, ja enemmän halukkaan halut vain lisääntyvät, kun on koko ajan puutteessa.
Älkää ikinä aloittako suhdetta, jos seksihalut (määrä ja laatu) eivät kohtaa lähes täydellisesti.
Riippuu syistä miksi sitä on jo nyt vähän. Jos on vaikka huono kehokuva, minkä takia välttelee alasti olemista toisten seurassa niin sen parantaminen lisää myös halukkuutta. Mutta yleensä seksin määrä ei tule lisääntymään alkuajoista, vaan vähenemään.
En tiedä, ei ole kokemusta. Tyydytätkö naisesi tarpeeksi hyvin? Edellisessä suhteessa en halunnut seksiä enää paljon, koska meillä oli jäätäviä riitoja. Aina jää muistijälki, vaikka sovittiin riidat.
Mies ei myöskään antanut suuseksiä kuin ihan muutaman kerran. Lopulta en vain enää halunnut miestä.
Jos tapaisin miehen, jonka kanssa seksi olisi hyvää ja mies kohtelisi kunnioittavasti, niin miksi seksielämän pitäisi hiipua?
Kyse on usein myös siitä, että naisella on liian paljon työtä ja vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu syistä miksi sitä on jo nyt vähän. Jos on vaikka huono kehokuva, minkä takia välttelee alasti olemista toisten seurassa niin sen parantaminen lisää myös halukkuutta. Mutta yleensä seksin määrä ei tule lisääntymään alkuajoista, vaan vähenemään.
Milloinkaan ei pitäisi ottaa kumppania, jolla on ongelmia kehonkuvan kanssa. Tällaiset tapaukset eivät ole parisuhdemateriaalia korkealibidoiselle ihmiselle.
Pari kertaa olen kokeillut, eikä koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se huono kehonkuva sitten on? Oletko sanonut naiselle jotain huonoa hänen kropastaan tai jättänyt kehumatta? Katseletko halukkaana vieraita naisia? Siitä se johtuu.
Exäni ei tarvinnut kuin kerran haukkua minua lehmäksi, niin mieleeni oli istutettu inhon siemen. Ei itseäni kohtaan vaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se huono kehonkuva sitten on? Oletko sanonut naiselle jotain huonoa hänen kropastaan tai jättänyt kehumatta? Katseletko halukkaana vieraita naisia? Siitä se johtuu.
Exäni ei tarvinnut kuin kerran haukkua minua lehmäksi, niin mieleeni oli istutettu inhon siemen. Ei itseäni kohtaan vaan häntä.
Eli perimmäinen syy naisen huonoon kehonkuvaan on miehessä. Painon arvostelu on myös yksi ällöttävyys. Itseäni tuo ei ole loukannut, mutta on näyttänyt miehen rumassa valossa. Miksi joku haluaisi olla ihmisen kanssa, joka arvostelee ja vertailee? En minä ainakaan.
Olen syönyt entistä enemmän, jotta juttu päättyisi luonnollista tietä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei ole kokemusta. Tyydytätkö naisesi tarpeeksi hyvin? Edellisessä suhteessa en halunnut seksiä enää paljon, koska meillä oli jäätäviä riitoja. Aina jää muistijälki, vaikka sovittiin riidat.
Mies ei myöskään antanut suuseksiä kuin ihan muutaman kerran. Lopulta en vain enää halunnut miestä.
Jos tapaisin miehen, jonka kanssa seksi olisi hyvää ja mies kohtelisi kunnioittavasti, niin miksi seksielämän pitäisi hiipua?
Olen nainen, meillä mies on haluton osapuoli. Seksi on hyvää, mutta sitä on liian vähän. Tässä tapauksessa laatu ei korvaa määrää, jos joutuu elämään puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on usein myös siitä, että naisella on liian paljon työtä ja vastuuta.Olen nainen, meillä mies on haluton osapuoli. Seksi on hyvää, mutta sitä on liian vähän. Tässä tapauksessa laatu ei korvaa määrää, jos joutuu elämään puutteessa.
Miksi mies on haluton? Oletko koittanut kysyä? Onko jotain jota olet tehnyt ja loukannut häntä? Voisitko tehdä jotain toisin? Toteuttaa jonkun fantasian?
Kiitos vastauksista.
Seksissä ei ole mitään vikaa, eikä kumpikaan häpeile itseään. Meidän halujen määrässä on eroa ja se on ollut alusta lähtien selvää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hienot oletukset, Pärttyli!
Aloittaja tai kukaan muukaan ketjussa ei ole maininnut kenenkään osapuolen sukupuolta.
Olen kuullut sanonnan, että jos kahden ensimmäisen vuodenaikana laittaa herneen pussin joka seksikerrasta, kestää lopunelänää ottaa niitä pois vastaavasti seksikerroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on usein myös siitä, että naisella on liian paljon työtä ja vastuuta.Olen nainen, meillä mies on haluton osapuoli. Seksi on hyvää, mutta sitä on liian vähän. Tässä tapauksessa laatu ei korvaa määrää, jos joutuu elämään puutteessa.
Miksi mies on haluton? Oletko koittanut kysyä? Onko jotain jota olet tehnyt ja loukannut häntä? Voisitko tehdä jotain toisin? Toteuttaa jonkun fantasian?
Mikään suhteessa ei ole muuttunut. Ulkonäöllisesti näytän samalta kuin alussa. Suhde on hyvä, mutta mies valittaa väsymystään, kun olisi seksin aika. Enkä pelkästään makaa sängyssä, voin hyvin olla päällä. Miehellä ei ole erityisiä fantasioita, kuulemma.
Olen luovuttanut. Mennään haluttoman osapuolen ehdoilla. Masturboin itse muun ajan.
Eipä suhde jatkuisi, jos seksiä olisi liian vähän. Seksin takia ylipäätään parisuhdetta lähdin tavoittelemaan, joten eihän puutteessa elämisessä olisi mitään järkeä.
Ei tule paranemaan!!