Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa omaa deittipalvelua ylipainoisille? Vois menestyä hyvin, kun siellä ei tarvitsisi jännittää, miten saisi kerrottua, että painoa on liikaa.

Vierailija
10.11.2020 |

Kaikki tietäisi jo etukäteen, että näin on, ja Suomi on täynnä ylipainoisia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi hyvä! Harmittaa, kun Tinderissä on niin laihoja miehiä.

2/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka vaikeaa laittaa sellaisia kuvia, joista näkyy oma keho kunnolla? Pelkistä naamakuvistakin kyllä usein näkee, jos on ylimääräistä painoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että ylipainoiset ei etsi ylipainoisia vaan normaalipainoisia kumppaneita.

Vierailija
4/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Onko se muka vaikeaa laittaa sellaisia kuvia, joista näkyy oma keho kunnolla? Pelkistä naamakuvistakin kyllä usein näkee, jos on ylimääräistä painoa. 

No ei näe, niitä kuvia otetaa sillä tavalla, että vasta tapaamisella huomaa.

5/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

No ei näe, niitä kuvia otetaa sillä tavalla, että vasta tapaamisella huomaa.

Kylläpäs näkee.. Posket paksut, dekoltee "tuhti" eikä solisluut esim. näy yhtään. Tolkuttoman yläkulmasta otetut kuvat nyt on selkeä tapaus... Mä olen ennen ollut lähes satakiloinen ja kyllä niistä pelkistä naamakuvista näki vaikka mitä jos vertaan naamakuviin joissa olen 30kg hoikempi.

Vierailija
6/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ylipainoiset ei etsi ylipainoisia vaan normaalipainoisia kumppaneita.

Silloin kun minä olin ylipainoinen niin seurustelin lähinnä ylipainoisten miesten kanssa ettei alemmuudentunne iskisi.

Nykyinen aviomies on yksi noista ylipainoisista, ollaan tosin molemmat hoikkia nykyään.

Vierailija
7/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi hyvä! Harmittaa, kun Tinderissä on niin laihoja miehiä.

Ja meinaat sitten että siellä olisi vain rotevia miehiä?

Olisiko jossain deittipalvelua meille hoikille ja siroille miehille? Harmittaa kun Tinderissä on niin paljon lihavia naisia.

Vierailija
8/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla deittipalvelulla ei olisi kysyntää. Ei kukaan nainen halua ylipainoista miestä. 

Osalle miehistä käy ylipainoinenkin nainen, mutta jos mies on itse ylipainoinen niin mahdollisuudet saada yliapainoinen nainen on 0.

Vierailija
9/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mieluummin omaa sovellusta laihoille ja normaaleille??? Ylipainosia on kuitenki enemmistö ja enemmistön mukaan täytyy mennä.

Vierailija
10/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla deittipalvelulla ei olisi kysyntää. Ei kukaan nainen halua ylipainoista miestä. 

Osalle miehistä käy ylipainoinenkin nainen, mutta jos mies on itse ylipainoinen niin mahdollisuudet saada yliapainoinen nainen on 0.

Mitä ihmettä oikein höpiset? Ylipainoiset naiset seurustelevat useimmiten ylipainoisen miehen kanssa.

Suomessa on muutenkin molemmissa sukupuolissa ylipainoisia lähes 70% niin meinaatko, että 70% miehistä on ilman naista?

Vierailija
11/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinder, kindermunaa läsöillekkin

Vierailija
12/13 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se salkkari-Salla ole kertonut joissain lehtijutuissa olevansa mukana jonkin deittioalvelun kehittämisessä, siellä ei ulkonäön perusteella mennä kuulemma.

Vierailija
13/13 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä jokainen jolla on pelkästään kasvoista kuva on takuuvarmasti läski.