Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyitä tai lyhyempiä miehiä pidetään aina heikompina?

Vierailija
10.11.2020 |

Jos mies sattuu olemaan alle keskipituuden tai parhaimmassa tapauksessa jopa hitusen keskipituuden yli, niin kuvitellaan ettei miehestä löydy turvaa tai että nainen tuntee itsensä isoksi. Parhaimmassa tapauksessa nämä naiset saattavat olla itse jotain 150-160cm. Logiikka?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina ajatellaan jostain syystä automaattisesti että pituus = voima

Vierailija
2/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ovat kauniimpia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole logiikasta vaan biologiasta. Miljoonia vuosia kestänyt evoluutio on jättänyt jälkensä pariutumiskäyttäytymiseen. Käyttäytymisellä tarkoitan sitä mitä naiset yleisesti kokevat viehättävänä, ei toki päde jokaiseen mutta yleisellä tasolla pätee valtaosaan. Tätä viehätystä ohjaa todella vanhat vaistot.

Vierailija
4/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu kuin olisi jotenkin arvottomampi sen takia, että on lyhyt. 

T: lyhyt nainen

Vierailija
5/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin huvittaa aina tämä olemus. Monta kertaa on sanottu, että sinä kun et ole mikään iso mies. En vaadikaan että minua kutsuttaisiin isoksi, en välitä siitä mutta kun siinä on taustalla se oletus että en olisi fyysisesti yhtä kykenevä kuin joku pidempi. Tosiasiassa olen voimakkaampi kuin varmaan yli 80 % miehistä, myös pidemmistä. Olen siis 178cm.

Vierailija
6/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs yli 180cm nainen luuli oikeasti, etten jaksa nostaa häntä, koska olen lyhyt. Hän oli itse sellainen hoikka vielä kaiken lisäksi :D Totesin että olen kantanut yli 100-kiloista miestä, joten enköhän saa ihan sinutkin kannettua. Ei sanonut mitään

Vierailija
7/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen ei kannata tässäkään asiassa.

Vierailija
8/10 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmillä miehillä on keskimäärin enemmän kokoa ja voimaa. Toki lyhyempikin voi olla pidempää vahvempi, en minä sitä.

Vierailija
10/10 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani ei ainakaan pidä paikkaansa. Pituutta 180cm ja salilla treenannut vuosikausia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan