Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanouduin juuri vakityöstä

Vierailija
03.03.2014 |

Uutta työtä ei ole tiedossa. Pitänee aloittaa CV:n päivittämisestä... Puuh.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisinpa minäkin. Miksi irtisanouduit?

Vierailija
2/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itse tein saman ratkaisun puoli vuotta sitten ja olen todella tyytyväinen. Teen omaa vanhaa työtäni nykyään samalle työnantajalle kuin ennenkin. Otan vastaan vain ne keikat ja sijaisuudet, jotka minulle sopivat enkä stressaa enää itseäni työllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Taloudellisista syistä itse en uskalla...

Vierailija
4/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannollis-taloudellisista syistä. Menossa siis yt:t, ja kysyttiin, että onko vapaaehtoisia. Ilmoittauduin vapaaehtoiseksi. Muuten duuni olisi mennyt joko mieheltä, joka saa pian lapsen tai tyypiltä, joka on juuri ostanut talon. Tuntuu hyvältä. Mut vähän ahdistaa silti rueta ettii uutta duunia.

Vierailija
5/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:41"]

Tuotannollis-taloudellisista syistä. Menossa siis yt:t, ja kysyttiin, että onko vapaaehtoisia. Ilmoittauduin vapaaehtoiseksi. Muuten duuni olisi mennyt joko mieheltä, joka saa pian lapsen tai tyypiltä, joka on juuri ostanut talon. Tuntuu hyvältä. Mut vähän ahdistaa silti rueta ettii uutta duunia.

[/quote]

Hopsan, tää on siis ap.

Vierailija
6/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta se on, kaikki potkitaan pihalle ja valmistuneet eivät saa ensimmäitäkään työpaikkaa, hyvä suomi! hyvin tehty kumminkin.

Vierailija
7/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mahtavan epäitsekästä ajattelua!

Mulle kun kävi päinvastoin. Kolme pientä lasta, uusi talo juuri ostettu ja 17v jälkeen: kiitos ja näkemiin! Töihin jäi lapseton nainen ja teiniksi omansa saanut.

Työkaveri joka oli ollut yhtä kauan kuin minä, sanottiin irti heti kun tuli kolmannen älomalta takaisin. Sellaista peliä!

Vierailija
8/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:45"]

semmosta se on, kaikki potkitaan pihalle ja valmistuneet eivät saa ensimmäitäkään työpaikkaa, hyvä suomi! hyvin tehty kumminkin.

[/quote]

Ei tapahtunut Suomessa, muuten hyvä :D ap

Vierailija
9/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:48"]

[/quote]

Mulle kun kävi päinvastoin. Kolme pientä lasta, uusi talo juuri ostettu ja 17v jälkeen: kiitos ja näkemiin! Töihin jäi lapseton nainen ja teiniksi omansa saanut.

Työkaveri joka oli ollut yhtä kauan kuin minä, sanottiin irti heti kun tuli kolmannen älomalta takaisin. Sellaista peliä!

[/quote]

Täällä irtisanomisjärjestys on "vikana sisään, ekana ulos". Eikö Suomessa ole tää sama systeemi? ap

Vierailija
10/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis turha tässä nyt on sädekehää alkaa kiillotella, olisin varmaan irtisanoutunut jokatapauksessa seuraavan puolen vuoden / vuoden sisällä. Tää nyt vaan vähän nopeutti tilannetta. ap

Vierailija
11/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Työt on perseestä

Vierailija
12/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:48"]

[/quote]

[/quote]

Täällä irtisanomisjärjestys on "vikana sisään, ekana ulos". Eikö Suomessa ole tää sama systeemi? ap

[/quote]

Pitäisi olla joo, mutta myös taloon jääneet oli ollut jo 6-8 v tai jotain semmosta, sillon se ei enää ole ratkaisevaa.

Vierailija
13/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hatunnosto sinulle, teit jalon teon. Pidän peukkuja että löydät pian entistä paremman paikan!

Vierailija
14/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään "vikana sisään ekana ulos" sääntöä ei enää ole. Pikemminkin toimitaan yleensä päinvastoin.

Vierailija
15/15 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:14"]

Mitään "vikana sisään ekana ulos" sääntöä ei enää ole. Pikemminkin toimitaan yleensä päinvastoin.

[/quote]

Tosi paskamaista. Ton täkäläisen "vikana sisään, ekana ulos" -säännön avulla päätökset on sentään tiedossa jokaisessa paikassa ja tilanne on kaikille sama. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän