Ennen seitsemän päivän pituiset menkat, nykyään kolmen päivän pituiset
Yli 10 vuotta menkat kesti 7 päivää, muutaman vuoden menkat kesti 5 päivää ja nyt vuoden verran menkat on ollu 2-3 päivää. Mistähän johtuu? En itse tiedä syytä
Kommentit (8)
No ajattele positiivisesti. Sä säästät.
No käy testeissä voihan sinulla olla munasarjasyöpä.
Esivaihdevuodet. Mulla ensin lyheni menkkojen kesto,sitten lyheni kierto ja nyt pitenee kierto. Joka toiset menkat jää pois. Odotan että loppuisi kokonaan,pääsisi siitäkin helvetistä. Ja hikihelvetistä ennen menkkoja🙄
Vierailija kirjoitti:
Esivaihdevuodet. Mulla ensin lyheni menkkojen kesto,sitten lyheni kierto ja nyt pitenee kierto. Joka toiset menkat jää pois. Odotan että loppuisi kokonaan,pääsisi siitäkin helvetistä. Ja hikihelvetistä ennen menkkoja🙄
En ole ap, mutta mulla menkat kestää vain 2-3 päivää ja on niukat. Kierto on säännöllinen 28-30 päivää. Olen 30-vuotias ja 20-vuotiaana menkat kesti pidempään ja vuoto oli runsaampaa. Voiko oikeasti olla esivaihdevuodet jo kolmekymppisenä.
Olen kohta kolmekymppinen ja Menkat kestäneet aina 1-3pv. Luulin olevani onnekas, mutta mulla diagnosoitiin munasarjojen monirakkulatauti eli PCOS. Hormonitoiminnan epätasapainosta johtui
Mulla toisinpäin. Aluksi kesti noin 5 päivää, nyt 6-7.