Missä työssä voisin pärjätä, kun minun pitää saada välillä tarkistaa olenko hoitanut työvaiheet oikein?
Minulla on akateeminen tutkinto ja hyvä cv omalta alalta eli paperilla olen houkutteleva työntekijä. Olen kuitenkin luonteeltani sellainen, että en pysty tekemään töitä valtavan nopeasti ja tehokkaasti, koska joudun hyvin usein tarkistamaan muistinko jonkun jutun oikein tai kirjasinko jonkun numeron oikein jne. Ja sitten vielä käymään lopputuloksen pari kertaa läpi, että onko siinä kaikki ok, ennen kuin lähetän sen valmiina eteenpäin. Jokaisessa työpaikassani olen joutunut tämän piirteeni vuoksi ongelmiin. Pomot ei tykkää kun en suoriudu hommista niin nopeasti ja tehokkaasti kuin moni muu. Olen jopa joutunut puhutteluun "liiallisen harkitsevaisuuteni" eli hitauteni vuoksi (vaikka omasta mielestäni teen töitä niin nopeasti ja tehokkaasti kuin ikinä osaan enkä todellakaan hidastele vaan aikaa menee siihen tarkistamiseen). Enkä tarkista aiheetta, sillä monesti löytyy jokin olennainen virhe, joka on korjattava ennen kuin työ on valmis.
Osaisiko joku neuvoa missä työssä voisin pärjätä, kun olen pomojen mielestä niin hidas? Olen vissiin nimittäin saamassa potkut nyt hitauteni vuoksi (annettu ymmärtää, että minun olisi viisainta etsiä uusi työpaikka).
Ap nostaa, jos joku voisi kommentoida.