Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaisiko sinua jos joku random työkaveri kehuisi sinua nätiksi / komeaksi. Mitä ajattelisit?

Vierailija
08.11.2020 |

Onko luokiteltavissa seksuaaliseksi häirinnäksi?

Tahtoisin kehua yhtä ujoa miestä komeaksi jossain luontevassa yhteydessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, ellei se sanoisi sitä jotenkin erittäin häiritsevällä tavalla tai tulisi liian lähelle tms

Vierailija
2/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. :)

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mua kehuttukin. Tulee aina hyvä mieli.

Vierailija
4/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin vittuiluna

Vierailija
5/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yrittää ottaa yhteyttä muuten kuin työ-mielessä. Odottaa vastaatko ollenkaan ehdottamalla vaikka teelle menolla. Joutuisi miettimään voisiko tuo työkaveri olla kiva kumppani.

Vierailija
6/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, jos kyseessä olisi ihan random tyyppi. Tai no, riippuisi toki kehonkielestä ja siitä, miten hän asian sanoo.

Vierailija
7/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Usein on sanottu, kun olen nainen erittäin miesvaltaisella alalla. Aviomiehenikin löysin töistä, pyysi tuopille ja lähdin ja siitä se alkoi.

Vierailija
8/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tuntui kivalta kun palaverissa Random tyyppi katsoi minua pitkään ja samalla sanoi, että onpas kiva aloittaa palaveri kaunottarien kanssa. Kaikki naiset hymyilivät.

Samoin eräs työkaveri on kehunut minua kauniiksi.

Myös kolleega oli pyytänyt minua puhelimeen sanomalla, että haluaa sen toimiston kaunottaren (ja kertoi nimeni) mikä oli kyllä tökeröä koska loukkasi puhelimessa vastaajaa...

Vierailija
9/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran pidättyväinen, että mieluummin pitäisin ammatilliset välit. Ulkonäköni kommentointi olisi hiukan epämukavaa, koska kyseessä on asia johon en voi vaikuttaa - en hyvässä enkä pahassa. Jos jotain haluaa kehua, niin ehkä jotain vaatetta tai kenkiä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi