En saa istuvia silmälaseja koska toinen korvani on ylempänä
ne jäävät hassusti vinoon. On taivuteltu ym mut ei huvä. En halua piilolasejakaan. Mitä neuvoksi?
Kommentit (13)
Mulla on tämä sama ongelma, tai itse asiassa toinen silmäni on ylempänä. Tai jotain. Yksinkertaisesti taivutan sitä lasin tai aurinkolasin sankaa niin että lasit ovat mahdollisimman suorassa. Optikko voi taivuttaa paksujakin sankoja kuumapuhaltimella, ja ohuet saa ite väännettyä.
Keitä vesi kiehuvaksi ja kaada mukiin. Anna hetki jäähtyä ja upota sanka veteen. Laske kymmeneen ja pitäisi olla sitten taivutuskunnossa.
Mulla oli tämä myös kun käytin laseja. Mutta nykyisin ongelmana on koronamaski. Toinen korva hiertyy siitä lenkistä samalla tavalla kuin laseissakin kävi.
Rillejä saa taivutettua vaikka kuinka. Itse olen sankani taivuttanut kun optikot eivät osaa kunnolla.
Olen kiinnittänyt linssit uimalaseihin kun niissä on joustava mutta tiukka kuminauha.. se kiristyy pään ympärille ja lasit pysyy hyvin paikallaan. Ohjeita löytyy YouTubesta.
Laita alempaan puoleen joku pehmeä täyte, mitä niitä on jotain känsälaastareitakin.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaus niin lasit voi unohtaa
Aika kova konsti ja mitä iloa siitä edes on kun leikkauksen jälkeen lasit ei enää pysy päässä? Hyi
Minä suosittelen ennemmin vaikka kallistamaan päätä niin että korvat on osapuilleen samassa tasossa
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tämä myös kun käytin laseja. Mutta nykyisin ongelmana on koronamaski. Toinen korva hiertyy siitä lenkistä samalla tavalla kuin laseissakin kävi.
Nykyään saa silikonisia suojuksia niihin maskien lenkkeihin. Eivät liiku eivätkä paina korvantakusia.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaus niin lasit voi unohtaa
Leikkaus on paras. Nykyisin saa hyviä silikoni-implantteja matalamman korvan nostamiseksi toisen tasolle. Korvaimplanttileikkaus nosti myös itsetuntoani. Oli joka euron arvoinen.
Ei auta kuin mennä uudestaan väännyttämään, kaikilla on korvat eri korkeuksilla.