Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua miehen exä käy samassa jumapassa....

Vierailija
28.02.2014 |

Tuli todella yllätyksenä että mieheni ex-naisystävä on samassa jumpassa missä minä käyn. Ei ole aikaisemmin ollut ja meinasin jo livahtaa jumpasta ulos kun hänet näin mutta en sitten ehtinytkään... Olen jo maksanut jumpan enkä voi enää vaihtaa. Odotin että tapaminen olisi mennyt huonommin. Oltiin ihan ok asian suhteen tai niin annoin ymmärtää. Meillä oli vuosi sitten ilmiriita miehestäni ja se päättyi täyteen sotaan facebookin välityksellä. Molemmat heittivät todella törkeitä asioita ja heitin hänen tavaransa parvekkeelta alas. Ihan hävettää. Hän myös heitti minulle niin törkeitä juttuja että oksat pois mm. meidän seksielämästämme. Uhkasi myös käydä minuun käsiksi enkä yhtään sitä olisi epäillytkään. 

Mieheni sanoi asian olevan ok mutta hieman outo tilanne. Itseäni asia vaivaa. Toisaalta sain mielenrauhan siltä osin että ainakaan emme nyt enää ole sotajalalla mutta silti ahdistaut koko illan tämä asia. Joudun kohtaamaan hänet joka viikko parin kuukauden ajan. Ei kiva ei. Pakko oli avautua tänne. 

Tunnen myös suurta ahdistusta sen suhteen että minun oli pitkään vaikea ymmärtää miksi mieheni valitsi minut kun olen omasta mielestäni hiukan ruma ja tämä hänen exänsä todellla kaunis. Exä petti miestäni useaan otteeseen joten sen ymmärrän miksi halusi eron mutta silti tunnen riittämättömyyden tunnetta ja mietin usein haikaileeko mieheni tämän exänsä perään seksuaalisella tasolla kun tämä oli niin viehättävä. Ehkä ajattelen typeriä mutta en voi lopettaa tätä... 

Olemme seurustelleet vuoden ja silti vatvon tätä asiaa ja olen epävarma. Mikähän tähänkin auttaisi. Olen myös ajatellut typerästi kun olemme yrittäneet lasta pari kuukautta ja nyt sain lisää vettä myllyyn asian suhteen koska ai että nauttisin siitä kun voisin ilmoittaa tälle naiselle olevani raskaana. Hän kun edelleen haikailee mieheni perään. Tunnen kyllä itseni nyt typeräksi ja lapselliseksi mutta pakko myöntää ajatelleeni näin. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy tunnustaa et oon vahingonilonen :D Älä käy siinä jumpassa enää. Mä en kävis.

Vierailija
2/4 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se jumppa ja aloita jossain muualla jumpassa käyminen. Tuskin se omaisuuksia maksoi?

Miehesi exä voi alkaa haluamaan miestäsi enemmän koska olet häntä joka viikko ex-miehestään muistuttamassa. Hän voi yrittää vaikka mitä ja olisi aika kurja tilanne jos exäsi saisi miehesi takaisin itselleen.

Ikävien ihmisten kanssa sun ei täydy vapaa-aikaasi viettää vapaaehtoisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mietin sitä vaihtamistakin... ei siihen omaisuutta mennyt mutta suoraansanottuna vituttaa vaihtaa jumppaa ton naisen takia. Vaikka vaikuttaakin olevan ok asian suhteen en voi tietää mitä kierouksia hän ajattelee...

Sanoi vielä terveisiä miehelleni ja että voisi joskus ottaa yhteyttä ja pahoitella menneitä!!! perkele jos sen tekee... en halua että hän sotkeentuu enää meidän elämään. Mieheni tuskin heivaisi minua pois tämän naisen takia koska ei halua puhua kys. henkilöstä ja sanoo aina kuinka paljon häntä on sattunut tämän naisen teot ja hänellä on edelleen vaikeuksia luottaa naisiin, myös minuun vaikka olen ollut täysin luotettava häntä kohtaan. Silti pelkään mitä tämä naikkonen saattaa ruveta kieroilemaan ja jos hän sittenkin saisi kiedottua mieheni pikkurillinsä ympärille. Toivon vain että hän löytäisi uuden miehen ja lopettaisi haikailemisen. 

Taidan kyllä vaihtaa jumppaa. Alkoi pelottamaan kun kirjoitan tätä...

Vierailija
4/4 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet ruma ja miehelläs huono itsetunto.