Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki liitot purkautuvat, jos ei ole rahaa

Vierailija
08.11.2020 |

Se on fakta. Rakkaus häviää, jos elämä on vain elämisen perustarpeiden ylläpitoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kasvoit aikuiseksi...

Vierailija
2/5 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä et oon huomannut päinvastaisen efektin, pitkään talousvaikeuksissa ja köyheedessä olleet parit eroavat, kun taloudellinen tilanne helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä eikä muutamalla tuttavallanikaan. Mies sairastui vakavasti ja jäi työttömäksi opiskeluaikanani, kun oli jo lapsiakin, elimme tukien ja minun hyvin olemattomien lisätulojen varassa (keikkatöistä). Saatiin seurakunnaltakin apuja. Oli kyllä hirveää ja masentavaa aikaa, muttei toivotonta. Oli helvetillistä aikaa kun mies vielä alkoi yrittäjäksi, siihenhän minulla meni rahaa entisestään kun eihän se alkuun tuottanut mitään. Onneksi mies ei sentään pistänyt minua vaihtoon kun vihdoin kova työ alkoi tuottaa tulosta vaan nyt on aivan uskomattoman helppoa elämää. Koeteltiin kyllä todella.

Tiedän myös pari muuta pariskuntaa, joita on koeteltu sairauksilla ja köyhyydellä. Toisilla on enemmän rakkautta ja toivoa. Toisilla vähemmän.

Vierailija
4/5 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, sehän on just toisinpäin. Ei ole varaa lähteä yhteisestä kodista ym.

Huono oli, max. 1/5.

Vierailija
5/5 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä muuta tarviikaan kuin perustarpeet. Lapsuus ollut niin köyhää ettei ollut aina perustarpeisiinkaan rahaa. Säästöön jää pahanpäivän varalle, työttömyys tai sairaus vara. Köyhyys ei vaikuta parisuhteeseemme.