Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pauliina Rauhalan kirja Taivaslaulu

Vierailija
27.02.2014 |

Oletteko lukeneet kyseisen kirjan? Mitä mieltä olette kirjasta? Kirjoittakaa kaikki mahollinen mitä kirjasta tulee mieleen.

Minun pitää kirjottaa yksi kouluteksti tästä, ja tarvitsen ihmisten mielipiteitä. :) kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että koulutekstiin tarvitaan muiden ihmisten mielipiteitä. Yleensä niissä kysytään omia tai vaihtoehtoisesti vaan erilaisia näkökuia, joita pystyy itse keksimään. Ai mut sitä varten pitäisi lukea kirja, siitäkö tässä on kysymys?

No mun mielipide on, että juuri nyt uskonnollisten liikkeiden joukossa lestadiolaisuus on vahvan julkisen kritiikin kohteena ja sisäisen puhdistuksen alla. Kyllä siinä kritisotavaa ja puhdistettavaa riittääkin, mutta nyt on just vähän vaikea tietää, miten yksittäsiin itseään autenttisiksi väittäviin kuvauksiin suhtautuisi. Ehkä ne ovat, mutta ehkä ne myös hyödyntävät buumia. Mä en myöskään ole heti vakuttunut, että nuo sisäiset puhdistukset oikeasti ovat menossa parempaan suuntaan, voi olla, että tämä johtaa vielä samanlaiseen kiusaamiseen ja väärään vallankäyttöön toislta suunnalta kuin aikaisemmin. vallankumous syö omat lapsensa, kuten sanotaan. Toivottavasti ei.

Vierailija
2/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirja. Kannattaa lukea.

Vierailija
4/4 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä vähän erillainen kouluteksti, kirjaa ei kuulunut lukea ollenkaan itse. Ei tarkoita sitä että nyt kun olen hieman tutustunut ettenkö voisikin lukea kirjan. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta.