Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helv mua vaivaa?

Vierailija
07.11.2020 |

Minusta on tullut kyyninen p*ska jota v*tuttaa kaikki. En saa mielihyvää mistään, en tunne rakkautta. Vihaan lastani, miestäni, työtäni, työkaveriani, myös itseäni... jos nauran niin nauran senkin vuoksi että ärsyttää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä.

Vierailija
2/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkään jatkunut? Veriarvot tsekattu? Mua ahdistaa ja ärsyttää yleisesti ottaen kaikki, kun on raudat matalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ihminen ei ole normaali ,terve ,sellainen jonka Luoja loi.

Ihminen on langennut.Tässä on lähtökohta.

Jeesus oli/on ainoa terve ihminen maailmassa.

Tätäkautta löytyy eheytyminen.

Vierailija
4/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samaa, ei sentään vielä tuolla tasolla. Oletko miettinyt syvempää syytä sille, miksi sinusta tuntuu tuolta?

Vierailija
5/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että huomaat käytöksesi itse. Ettet vain kaada pahaa mieltäsi muihin. Voit tuollaisena olla raskasta seuraa toisille ihmisille. Ehkä joku miettii ja murehtii tahoillaan aiheuttamaasi huonoa tuulta.

Kiinnitä huomiota hyviin asioihin.

Esim. luonnonkauneuteen. Ole kiitollinen perheestäsi, läheisistäsi, kodista, toimeentulosta, terveydestä, ravinnosta...

Ei ole itsestäänselvyys, että voit levätä ja nukkua hyvässä vuoteessa rauhassa ja turvassa.

Minua puhuttelee valokuvanäyttely lapsista sodan jaloissa. He nukkuivat kadulla ja vaarat uhkasivat.

Ole kiitollinen.

Minua on auttanut elävä yhteys Jeesukseen 💚

Vierailija
6/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys kun on pakko jaksaa, valon puute, pitkään jatkunut poikkeustila, muuttuneet suunnitelmat, työ.

Nämä rassaavat minua, vaikken vihaa ketään.

Vierailija
7/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sairaustilat aiheuttaa arsyyntymistä,masennusta,mielialaan vaikuttavia on esim. ruuansulatus alueen sairaudet/imeytymishäiriöt,uniapnea ,kilpirauhasongelmat.....

Vierailija
8/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus. 

Vierailija
9/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että huomaat käytöksesi itse. Ettet vain kaada pahaa mieltäsi muihin. Voit tuollaisena olla raskasta seuraa toisille ihmisille. Ehkä joku miettii ja murehtii tahoillaan aiheuttamaasi huonoa tuulta.

Kiinnitä huomiota hyviin asioihin.

Esim. luonnonkauneuteen. Ole kiitollinen perheestäsi, läheisistäsi, kodista, toimeentulosta, terveydestä, ravinnosta...

Ei ole itsestäänselvyys, että voit levätä ja nukkua hyvässä vuoteessa rauhassa ja turvassa.

Minua puhuttelee valokuvanäyttely lapsista sodan jaloissa. He nukkuivat kadulla ja vaarat uhkasivat.

Ole kiitollinen.

Minua on auttanut elävä yhteys Jeesukseen 💚

Voi jeesus mitä p***aa. Mulla sama kuin ap:lla ja jumaliste et mä vihaan tollasta kiitollisuus tekopyhää p***apuhetta. Räjähtää pää.

Vierailija
10/10 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites alkoholin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä