Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen ihmisen näköiseksi leikkauttaminen?

Vierailija
07.11.2020 |

Onko kenelläkään kokemusta? Jostain netin syövereistähän niistä on joskus lukenut vähän pelottaviakin esimerkkejä, mutta haluaisin muuttua yhden ihailemani ihmisen näköiseksi. Ongelmana on vain se, että hän on täysin erinäköinen kuin itse olen. Miten pääsisin alkuun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face off

Vierailija
2/6 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin kannattaa hankkia miljoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin siis sekä kasvoilleni että vartalolleni runsaasti plastiikkakirurgiaa. Hänen vartalomallinsa on erilainen kuin itselläni ja hänen kasvonsa ovat erilaiset, joten en voi aloittaa muutosprosessia "helpohkosti" kampaamokäynnillä.

Vierailija
4/6 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jopa senkin, että saisin todella ihmetteleviä katseita, jos esittäisin asiani suorasukaisesti. Silti unelmanani olisi näyttää siltä kyseiseltä ihmiseltä (idolini).

Vierailija
5/6 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla on erilainen vartalotyyppi ja erilainen ihotyyppi sekä kasvojen muoto olennaisilta osin. Jotain samaa hänessä tosin on silti (kasvotvja vartalokin), mutta en voi suoraan ainakaan ottaa hänestä vaikutteita, vaikka haluaisinkin, vaan minun pitäisi sitten muuttua enemmän hänen näköisekseen. Hän on mielestäni maailman kaunein nainen.