Jännittää ensi viikko töissä, kun työsuojelu ottaa yhteyttä esimieheeni.
Kommentit (14)
Kannattaakin jännittää. Työsuojelu on työnantajan puolella. Mitä olet tehnyt?
Hyvä että työpaikkakiusaaja pistetään kuriin.
Ellei muu auta eli kiusaaminen ei muilla keinoin lopu, on toimittu tässä tapauksessa täysin oikein.
Työsuojelutarkastuksessa huomattiin, että työtilassani oli vakavia puutteita. Esimies tuli uhkailemaan ja sanoi, että sinä olet nyt mennyt liian pitkälle ja uhmaat työnantajaasi. Ilmoituksen teki kuitenkin työsuojelutarkastaja, en minä, koska pelkäsin esimieheni reaktiota. Potkut oli lähellä!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin jännittää. Työsuojelu on työnantajan puolella. Mitä olet tehnyt?
Työnantaja kiusaa yhtä työkaveriani. Jännittää miten työnantaja hermostuu
Miksi työsuojelu ottaa yhteyttä esimieheesi? Kerro lisää. Valitettavasti oma kokemukseni työsuojelusta on negatiivinen. Ei auttanut ratkaisemaan ongelmia, vaan lisäsi kuormitustani entisestään. Lopulta päädyin lähtemään, koska mielenterveyteni ei enää kestänyt. Esimies oli hullu, hovia pitävä narsisti, joka mädätti koko työpaikan ilmapiirin. Hän on siellä edelleen, minun jälkeen moni muukin työntekijä on lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työsuojelu ottaa yhteyttä esimieheesi? Kerro lisää. Valitettavasti oma kokemukseni työsuojelusta on negatiivinen. Ei auttanut ratkaisemaan ongelmia, vaan lisäsi kuormitustani entisestään. Lopulta päädyin lähtemään, koska mielenterveyteni ei enää kestänyt. Esimies oli hullu, hovia pitävä narsisti, joka mädätti koko työpaikan ilmapiirin. Hän on siellä edelleen, minun jälkeen moni muukin työntekijä on lähtenyt.
Osaa esittää asiat työsuojelulle?
Vierailija kirjoitti:
Työsuojelu on ihan vitsi.
Tietenkin, koska työnantaja voi joutua oikeuteen
Työsuojelu on työntekijän puolella
Vierailija kirjoitti:
Työsuojelu on ihan vitsi.
Perustele hieman.
Miksi ottaa? Miksi jännität?