Eilen täältä poistui keskustelu masennuksen sähköhoidosta
Hyvistä ja huonoista puolista kyseltiin ja kerrottiin kokemuksia. Tämäkin oli vauva.fi:n mielestä sopimatonta???
Kommentit (11)
Poistuu muitakin asiallisia keskusteluja. Itse olen nähnyt ihmisten hyötyvän sähköhoidosta, joillakin on ollut sen jälkeen pieniä muistamisongelmia tilapäisesti. Mieheni oli täysin apaattinen zombi mennessään sähköhoitojaksolle ja heti kun menin hakemaan hänet kotiin näkyi jo reippaasta kävelytyylistä että apua tuli.
Minulla sähköhoito ei palauttanut työkykyä enkä vielä reilu vuosi hoidon jälkeenkään ole täysin opiskelukykyinen.
Kuulostaa ihan pimeältä sekopäiseltä "hoidolta"
Kuulostaa ihan p*run keksinnöltä koko hoito
Jeesus voi auttaa ilman mitään kidutussessioita.
Minun läheiseni vakava masennus muuttui sähkön avulla lieväksi.
Vaikka muistiä pyyhkäytyi pois, niin eipä ole enää itsetuhoinen ja syvästi toivoton.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sähköhoito ei palauttanut työkykyä enkä vielä reilu vuosi hoidon jälkeenkään ole täysin opiskelukykyinen.
Mieheltänikään ei työkyky palautunut, mutta toimintakyky arkisiin toimintoihin ja normaaliin elämään palautui, aikaisemmin hän oli käytännössä vuodepotilas, nukkui aamusta iltaan eikä häneen saanut mitään kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus voi auttaa ilman mitään kidutussessioita.
Ei se ole kidutusta, hoito annetaan nukutuksessa nykyään.
Toimiva hoito, voidaan käyttää masennuksen, persoonallisuushäiriöiden ja skitsofrenian hoidossa
Vierailija kirjoitti:
Toimiva hoito, voidaan käyttää masennuksen, persoonallisuushäiriöiden ja skitsofrenian hoidossa
Myös epävakaa persoonallisuus voidaan hoitaa sähköshokkihoidolla
up