Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä koskaan kakan mukana ihan tunnistettavaa ruoka-ainesta? Onko normaalia?

Vierailija
06.11.2020 |

Esimerkiksi jääsalaatin rippeitä jää kellumaan pönttöön täysin tunnistettavassa muodossa. Maissinjyvä tai herne? Vai onko joku imeytymishäiriö?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissinjyvän kuoret ja sitten sieniä.

Vierailija
2/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt niin, mutta aika harvoin olen tälläistä huomannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukoita, suppilovahveron paloja, siemeniä. Yäks kun alkoi inhottaa kirjoittaessa, mutta ainakin näitä.

Vierailija
4/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vähemmän kun aloin poistaa jäävuorisalaatista tms pakkaukset

Vierailija
5/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö onko normaalia?

Vierailija
6/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista on, että maissi näkyy. Ei kuulemma oikein ”sula”.

Vierailija
7/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakonvehteja tulee...

Vierailija
8/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Paprikaa, tomaattia ja jo aiemmin mainittuja maissia sekä puolukoita olen bongannut. Itsekin olen miettinyt mistä johtuu, eikö vain sula kunnolla vai mitä ihmettä.

Vierailija
9/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syönyt paljon salaatinlehtiä, näkyy niitä vihreitä pieniä paloja kellumassa...

Vierailija
10/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ne huuhdella siivilässä ja käyttää uudelleen? Ekologista!

Vierailija
11/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa tulee joskus, n. 1-2 kertaa päivässä vessassa ja joku 4-8 kertaa päivässä töissä

Vierailija
12/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy salaatti

Vierailija
13/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oksennustaudissa ollessani tulee, ei muuten. Saatan siis huomata että on tauti iskenyt jo ennen ensimmäistä oksentamista jos käyn kakalla ja pöntöstä voisi kuka vain katsomalla kertoa mitä olen edellisenä päivänä syönyt. Sitten oksennan pari päivää ja kun ruoka alkaa taas maistumaan ja pysymään sisällä, se tulee läpi ilman sulamista vielä parin päivän ajan. Sitten paluu normaaliin koostumukseen.

Onneksi en ole kovinkaan usein sairastunut oksennustautiin tähän mennessä.

Vierailija
14/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissinjyvien keltaiset kuoret ja joskus paprikarepaleet pyrkii toiselle kierrokselle. Kai ihan normaalia, ei vatsassa ole mitään kaiken syövyttävää akkuhappoa.

Vierailija
15/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli työkaveri, oli ihan tunnistettavissa vielä.

Vierailija
16/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla imeytymishäiriöitä, tai kyse on sitten siitä, että ruoka on vain koostumukseltaan sellaista, ettei se sula. Niinkuin maissi. Joskus auttaa ruuan parempi pureskeleminen.

Minulla on imeytymishäiriöitä, läpi tulee salaatti, porkkana, sienet.. nuo ainakin.

Vierailija
17/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti, paprika, herneet, maissi,porkkana, siemenet ja pähkinät, ne ei sula. Kai se normaalia on.

Vierailija
18/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissi ei sula ainakaan kunnolla. Paprika samoin. Tehtiin miehen kanssa se "maissikoe". 1dl maissia. Mulla oli nopea aineenvaihdunta eli maissit tuli ulos seuraavana päivänä huonosti sulaneena. Miehellä kesti 2 päivää.

Vierailija
19/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tuli työkaveri, oli ihan tunnistettavissa vielä.

Ihanaa, spermaa pylly täynnä

Vierailija
20/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä. Jos on ihan tavallista, että joku puolukka tms. ei hajoa suolistossa, niin on se minusta outoa. Maissinjyvän vielä ymmärtää, koska se on oikeasti hyvin kuituinen ja kova. Mutta marjan kuoren säilyminen ehjänä kuulostaa kummalta. Uskoisin, että ongelma on pureskelemisessa. Marjan kuuluu rikkoutua jo suussa. Ilmeisesti syöt hyvin nopeasti, etkä vaivaudu pureskelemaan kunnolla. Hyvä ruuansulatus alkaa jo suusta. Sitä varten siellä on sylkeä ja hampaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi