Marionettijuonteiden fiksaus täyteaineella?
Olen ensi viikolla menossa täyteainekonsultaatioon/hoitoon kun jo näin hilkun alle 40vnä on oikein komiat marionettijuonteiden alut (etenkin toisessa suupielessä). Aiheuttaa sitä, että rakastamani punainen huulipuna karkaa suupieleen, ja kun juon jotain, vesi valuu myös sinne suupieleen ja joskus alas leukaa. Noloa. Noh, kun olen mummoiässä, mulla on varmasti samanlaiset viirut alas kaulaan kun omalla isoäidilläni oli.. ai että. :D
No mutta, nyt kyselenkin teiltä ko. hoidossa käyneiltä että kuinka paljon täyteainetta teillä on laitettu ko. suupielten fiksaukseen (kun tilanne ei vielä ollut kovin paha). Menen siis juttelemaan hyaluronihappo (Teosyal) laitosta. Itse haluaisin myös hienovarasta täytettä ylähuuleen, sillä olen aika ylähuuleton. Mietin että nämä hoitais sitten samalla kertaa, mutta tekijä (on kokenut sairaanhoitaja) ei osaa antaa hinta-arviota kun ei ole nähnyt suupieliäni livenä.. olisi siis kiva tietää suuin piirtein paljonko pitää varaa mukaan pätäkkää. Riittääkö 1ml suupielten fiksaukseen JA ylähuuleen.
Ja kuinka kauan teillä tämän toimenpiteen lopputulos säilyi / kuinka usein tämä fiksaus pitää käydä uusimassa?
Ois kiva kuulla teidän kokemuksista. Kuvia olen nähnyt ja hyvältä näyttää lopputulokset.. Mutta mites se todellisuus?