Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää kirjoittaa tänne. Mistä se kertoo?

Vierailija
05.11.2020 |

Aloitan monesti kommentin mutta sitten lopetan enkä jaksakaan kirjoittaa sitä loppuun.
Ei mua enää niin kauheasti kiinnosta tuoda julki ajatuksiani ja mielipiteitäni. Ihan sama mitä mieltä jotkut on tai mitä mieltä minä olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jotenkin on fiilikset vaan menneet. Vanhasta tottumuksesta käyn täällä joskus.

Vierailija
2/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käynyt täällä liian paljon. Tiedän mistä puhun. Saatan edelleen inspiroitua kirjoittamaan kommentin, kuten nyt, mutta ennen näpyttelin vastauksia ihan tosissani.

Onneksi tajusin, että täällä kirjoittelee ihmisiä, joiden kanssa on turha lähteä debattiin. Harva on valmis muuttamaan mielipidettään. Itse olen totuuden etsijä ja kiinnostunut eri näkökulmista. Siksi luen tätä palstaa.

En kuitenkaan jaksa lähteä keskustelemaan, koska se vie liikaa aikaa ja resursseja. Ihmiset saa rahaa siitä, että ne luo sisältöä nettiin. Me orjat täällä tehdään samaa ilmaiseksi, tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ja kovin on löysäksi täälläkin jutut mennyt, samaa jankuttamista ja älytöntä vonkumista mitä typerimmistä asioista. Ei jaksa enää.

Vierailija
4/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pariin viikkoon en ole enää keksinyt yhtään hyvää provoa. No eiköhän se siitä taas.

Vierailija
5/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä sillä mitään väliä ole. Monasti jää kommentti kesken, kun ei jaksa vängätä jonkun apinan kanssa.

-Sinkkiş

Vierailija
6/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni turhauttaa jatkuvasti poistuvat ketjut. Vähänkään jos joku aihe alkaa kiinnostamaan, niin hups, se jo kohta katoaa. Siksi jätän usein kommentoimatta.

Vierailija
7/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin pohdin kun saan nää glögit juotua, niin pitäs alkaa siivoomaan ..

-Sinkkiş

Vierailija
8/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudesta. Joka kerta kun kirjoitan teen tietoisen päätöksen olla epäviisas. Yhä harvemmin ja harvemmin onneksi.

Vierailija
9/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi tätä koronaa mullakin olisi enemmän kodin ulkopuolista elämää. En ehtisi käymäänkään täällä.

Vierailija
10/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaan tulee palstailu ähky, aiheet toistavat toisiaan, ja keskustelijoiden mustavalkoisuuteen ja jatkuvaan tahalliseen tai tyhmyyttään väärinymmärtämiseen väsyy. Silloin on yleensä parin viikon tauko paikallaan.

Vierailija
11/11 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi saa lopettaa. Some-rauha kansalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan