Kaksi viikkoa tapaamisesta naimisiin?
Mies tuntuu oikealta, kohtelee hyvin ja välittää. Sanoisitko tahdon näin nopeasti?
Kommentit (58)
Mihin teillä on kiire? Vaikka tuntuu oikealta niin naimisiin ehtii vaikka 10 vuoden päästä.
En saisi tahdon missään tilanteessa. Haluan säilyttää itsenäisyyteni ja irrallisuuden miehestä myös parisuhteessa.
Ennen vanhaan tuo ei ollut edes mitenkään harvinaista. Mutta mitäpä sitä täällä tiedustelemaan, jos haluatte mennä, menkää. Jos mietityttää, tai mietitte mitä muut teistä ajattelevat, ettekä kestä sitä, niin älkää menkö.
Eivätkös Kari Hotakainen ja vaimonsa ainakin ole menneet naimisiin juuri kaksi viikkoa seurustelun aloittamisesta?
Itse en ymmärrä, miksi pitäisi mennä naimisiin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin teillä on kiire? Vaikka tuntuu oikealta niin naimisiin ehtii vaikka 10 vuoden päästä.
Emme halua pitkiä kihlajaisia emmekä elää susiparina.
Mikä kiire on naimisiin. Etkö tiedä ,että aivot on sekaisin rakastuessa n 1000 päivää. Vasta sitten olet normaali. Nyt katselet kaikkea ruusunpunaisten lasien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa tunnettu ja pitkät kihlat jo ongelmana ja susiparina eläminen? Oletko kenties sillan alta löytänyt jonkun kodittoman puliveivarin jolta puuttuu asunto ja joku idiootti elättämään?
Avioliittoon mennään harkiten ja vakain tuumin loppuiäksi. Onko nuo asiat selvinneet 2 viikossa, kun olet ehkä oppinut toisen nimen, paitsi mies, joka ei muista naisen nimeä, kutsuu aina kullaksi.
Mutta aikuiset keittävät ja syövät soppansa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi että ihan vain seurustelisitte vaikkapa vuoden? Tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös Kari Hotakainen ja vaimonsa ainakin ole menneet naimisiin juuri kaksi viikkoa seurustelun aloittamisesta?
Itse en ymmärrä, miksi pitäisi mennä naimisiin ollenkaan.
Itse en ymmärrä vapaamatkustajia, jotka eivät osaa sitoutua.
Eikö se avioliiton esteiden tutkintakin kestä vähintään tuon ajan, vai joko on laitettu vireille?
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoon mennään harkiten ja vakain tuumin loppuiäksi. Onko nuo asiat selvinneet 2 viikossa, kun olet ehkä oppinut toisen nimen, paitsi mies, joka ei muista naisen nimeä, kutsuu aina kullaksi.
Mutta aikuiset keittävät ja syövät soppansa itse.
Kunnioitamme avioliittoa ja sen tarkoitusta. Ei tämä ole mikään leikin asia. Olemme tutustuneet toisiimme ja puhuneet asioita läpi.
Onko Suomessa Elvis- pappia? Sopisi hienosti häiden teemaan.
Ei Suomessa edes pääse noin nopeasti. Esteiden tutkintaankin menee vähintään 2 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa Elvis- pappia? Sopisi hienosti häiden teemaan.
Toki on. Mutta tämä kaveri ei olekaan mikään pelle:
https://www.helsinginseurakunnat.fi/uutiset/pastoriseppojuntunenelvikse…
Se on sinun päätöksesi , ei palstan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se avioliiton esteiden tutkintakin kestä vähintään tuon ajan, vai joko on laitettu vireille?
On laitettu vireille.
Jokainen psykopaattikin osaa olla kaksi viikkoa maailman ihanin ihminen. Mietipä nyt vähän.