Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa käydä töissä, motivaatio nolla

Vierailija
05.11.2020 |

Olen vaihtanut alaa jo kolme kertaa ja työpaikkoja vielä useammin. Joka kerta, kun olen työn oppinut ja se alkaa mennä rutiinilla, alkuhuuma väistyy ja kyllästyn. Kyllästyessäni tehokkuuteni hidastuu ja huomaan vaan notkuvani jossain enkä tee työtäni. En vain löydä alaa, missä kiinnostus pysyisi. Olisi kivaa joskus tehdä työtä myös omaksi iloksi eikä pelkän rahan takia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ryyppäämään, helpottaa.

Vierailija
2/10 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois duuni, missä vois vaan notkua, niin pitäisin siitä kiinni kynsin ja hampain. Itse olen menettänyt iloni työssä, koska töitä on niin paljon että tunnen tukehtuvani. Kotona en jaksa mitään, parisuhde kärsii ja lapset myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ois duuni, missä vois vaan notkua, niin pitäisin siitä kiinni kynsin ja hampain. Itse olen menettänyt iloni työssä, koska töitä on niin paljon että tunnen tukehtuvani. Kotona en jaksa mitään, parisuhde kärsii ja lapset myös.

Sama juttu. Olen työssä, jossa on kamala pomo ja hirveä työilmapiiri ja vaikka teen vain keskimäärin 30h viikossa, on työ ilmapiirin ja kiireen takia niin raskasta, että muu elämä on saanut kärsiä. Nyt pohdin, tätäkö ihan oikeasti haluan.

4/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, ratkaisu löytyi päivystystyöstä, jossa tilanteet muuttuvat nopeasti, joka päivä on erilainen ja haastavia tilanteita tulee eteen tasaiseen tahtiin.

Vierailija
6/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta työt tippaakaan, mutta rahan takiahan siellä ollaankin. Näin tämä maailma on rakennettu, minkäs sille voi.

Vierailija
7/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn tekemisellä saa rahaa jonka voi sijoittaa tuottamaan lisätuloa, jonka voi sijoittaa tuottamaan vielä lisää. Rinse& repeat.Tarpeeksi kauan kun tuota jatkaa niin raha-asiat ovat hyvällä mallilla.Kun saa palkkaa ja pitää menot kurissa on itsenäisempi. Kuka oikeasti haluaa vapaaehtoisesti olla TE-toimiston ja Kelan armoilla jos kerran vaihtoehtokin on?

Vierailija
8/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää, vedä aineita, esitä hullua ja mene lääkärille. Hyvällä tuurilla saat kuntoutustuen ja sitten eläkkeen.

Vierailija
9/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ratkaisuksi työtä, jota ei voi "oppia". Jotain vähän vaativampaa asiantuntijahommaa, missä eteen tuleva ongelma on aina uusi, johon ei ole valmista ratkaisua olemassa, vaan se pitää kehittää/löytää itse. Ei pääse tulemaan mitään tylsistymistä, kun kehittää jatkuvasti uusia ratkaisuja. 

Vierailija
10/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn tekemisellä saa rahaa jonka voi sijoittaa tuottamaan lisätuloa, jonka voi sijoittaa tuottamaan vielä lisää. Rinse& repeat.Tarpeeksi kauan kun tuota jatkaa niin raha-asiat ovat hyvällä mallilla.Kun saa palkkaa ja pitää menot kurissa on itsenäisempi. Kuka oikeasti haluaa vapaaehtoisesti olla TE-toimiston ja Kelan armoilla jos kerran vaihtoehtokin on?

Juuri näin. Kunhan ei sijoita rahojaan häviävään hevoseen tai joutuu "notkumaan" siellä työpaikalla eläkeikään asti.

Siitä samaa mieltä, että TE toimiston armoilla oleminen ei ole vaihtoehto. Been there.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan