Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko kateellinen kaverillesi, jos hänellä timmimpi ja kauniimpi nainen?

Vierailija
21.02.2014 |

Miten on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä keskusteluista saa aina sellaisen kuvan, että kaikki miehet on ihan sssaatanan hyvännäköisiä ja on varaa valita naisista se pakan päällimäinen.

Viitsittekin arvostella naisten ulkonäköä.. bunch of hairy-backed Marys...

Vierailija
2/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muusikkomiehethän kuksii aina bändäreitä. Siinä se ongelma on. Se jolle uskottomuus on OK, ei siitä myöskään kitise. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kummallinen yleistys, että muusikkomiehet kuksii bändäreitä, aika kasarimeininki, jeesus :D

Vierailija
4/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhutaan harrastelijamuusikoista. n. 40 keikkaa olen heittänyt, eikä niistä ole kyllä naista irronnut..... Olen siis #2.

Vierailija
5/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille kavereille, joilla on rento ja ymmärtäväinen nainen, joka antaa miehen olla oma itsensä ja harrastaa mitä haluaa. Jos jollain on kotona pirttihirmu, niin en ole yhtään kateellinen, oli sitten minkä näköinen tahansa.

Vierailija
6/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin vastikään kaverin uuden tyttöystävän. Täytyy kyllä sanoa, että kyllähän se vähän kirpaisi, kun kaveri pokannut hoikan ja kauniin kissan, kun oma tyttöystävä on lihonut viime kuukausina aika paljonkin.

Vierailija
7/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty...tottakai miehet vertaa omaa muijaansa kaverin muijaan. ja jos kaveri olis pokannu oikein kuuman kissan niin totta hitossa se kirpasis

M-28

Vierailija
8/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Parhaalla kaverillani on itseään viisi vuotta vanhempi, ulkomaalaisen miehen kanssa monia vuosia aiemmin seurustellut nainen.

-Mies 28v-

Vierailija
9/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kertonut, että suurinta kadehtintaa aiheuttaa vaimot/tyttöystävät jotka ovat rentoja, eivätkä nipota joka asiasta koko ajan. Antavat miesten reissata kavereiden kanssa, käydä ulkona jne ilman hirveetä nillitystä. Ulkonäölläkään ei ole mitään merkitystä kadehdinta markkinoilla. 

Vierailija
10/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:57"]Mieheni on kertonut, että suurinta kadehtintaa aiheuttaa vaimot/tyttöystävät jotka ovat rentoja, eivätkä nipota joka asiasta koko ajan. Antavat miesten reissata kavereiden kanssa, käydä ulkona jne ilman hirveetä nillitystä. Ulkonäölläkään ei ole mitään merkitystä kadehdinta markkinoilla.

[/quote]

Juurikin näin. Olen siis #2. Olen todennut, että olen aivan järkyttävän kateellinen bändikaverilleni hänen naisestaan, kun tämä ei tästä harrastuksesta nipota niin yhtään. Päinvastoin, kannustaa ja on ylpeä. Käyvät yhdessä myös keikoilla, yms. Itse olen tällä hetkellä sinkku, mutta minulla on ollut kotona ns. "hellasärö".

Vierailija
11/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellasärö, enpä oo moista termiä kuullut.

Vierailija
12/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieluummin kauniin kuin ruman naisen kanssa. Jos nainen on ruma, niin se on ihan sama kuinka hyvä persoonallisuus sillä on. Ei rumaa naista vain yksikään mies oikeasti halua.

Vierailija
13/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "Hellasärö" kitiseen musiikkiharrastusten vaatimista laitehankinnoista, bändireeneistä ja/tai keikkamatkoista ja siitä, että taas sitä ryypätään bändin jätkien kanssa.

Vierailija
14/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vastasi: "Jos olisin halunnut timmimmän ja kauniimman naisen, olisin hommannut sellaisen. Vaakakupissa oli muut asiat." 

Ihana, kun toinen on ihan varma, että olis aikanaan saanut jonkun timmin ja kauniin :) 

Vierailija
15/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no mulle ei sovi mies jonka kans ei vois matkustaa/harrastaa jne yhdessä. 

Aatella, että joskus löytää kumppanin jonka kansaa on ihan vitun kivaa olla!

Vierailija
16/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen

Vierailija
17/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:20"]Ns. "Hellasärö" kitiseen musiikkiharrastusten vaatimista laitehankinnoista, bändireeneistä ja/tai keikkamatkoista ja siitä, että taas sitä ryypätään bändin jätkien kanssa.

[/quote]

Ehkä tämä johtuu siitä, että rokin, varsinkin raskaamman sellaisen ei ole vieläkään täysin sosiaalisesti hyväksytty harrastus nykypäivänäkään.

Ja siis jälkimmäisestä valituksen voin ymmärtää, jos sitä tapahtuu liian usein.

Vierailija
18/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on kyllä aika teiniä, että vertaillaan "muijia". Itse olen sitä mieltä, että kauniilla naisella on oltava tavallistakin parempi ääliötutka, koska ulkonäkökeskeinen mies ei vain ole paras mahdollinen kumppani. Olen sen verran hyvännäköinen, että ongelma on tullut tutuksi oman kokemuksen kautta. Mieheni valitsin sillä perusteella, että meillä on kivaa yhdessä, hän on hyvää isäainesta , urheilullinen ja fiksu. 

Vierailija
19/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:20"]Ns. "Hellasärö" kitiseen musiikkiharrastusten vaatimista laitehankinnoista, bändireeneistä ja/tai keikkamatkoista ja siitä, että taas sitä ryypätään bändin jätkien kanssa.

[/quote]

Ehkä tämä johtuu siitä, että rokin, varsinkin raskaamman sellaisen ei ole vieläkään täysin sosiaalisesti hyväksytty harrastus nykypäivänäkään.

[/quote]

Bändiläisen muijana pakko sanoa, että ei se genrestä ole kiinni. Mä kuulemma olen se, joka ei nipota. En mä ymmärrä miksi pitäisi nipottaa, kunhan kotona asiat luistaa ja muistaa perheellekin aikaansa antaa, niin asia ok.

Kaverink on saanut kiitoksia rentoudestaan. Johon mä en välttis taipuis. Miehensä saattaa hävitä pari päivän ryyppyreissulle ja pamahtaa kello 23.00 saunomaan epämääräisen porukan kanssa.

Vaimo sitten tekee yöpalaa ja availee oluita, vaikka olisi jo nukkumaankin ehtinyt. Kyseessä ei ole mikään seesteinen pikku rouva, vaan miestänsä suurempi ja ronskimpi mimmi, jolla vitut perkeleet lentää helposti.

Tuntuu olevan ihan sattumaa kuka mistäkin sitten nipottaa. ;)

Vierailija
20/23 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:20"]Ns. "Hellasärö" kitiseen musiikkiharrastusten vaatimista laitehankinnoista, bändireeneistä ja/tai keikkamatkoista ja siitä, että taas sitä ryypätään bändin jätkien kanssa.

[/quote]

[/quote]

Bändiläisen muijana pakko sanoa, että ei se genrestä ole kiinni. Mä kuulemma olen se, joka ei nipota. En mä ymmärrä miksi pitäisi nipottaa, kunhan kotona asiat luistaa ja muistaa perheellekin aikaansa antaa, niin asia ok.

Kaverink on saanut kiitoksia rentoudestaan. Johon mä en välttis taipuis. Miehensä saattaa hävitä pari päivän ryyppyreissulle ja pamahtaa kello 23.00 saunomaan epämääräisen porukan kanssa.

Vaimo sitten tekee yöpalaa ja availee oluita, vaikka olisi jo nukkumaankin ehtinyt. Kyseessä ei ole mikään seesteinen pikku rouva, vaan miestänsä suurempi ja ronskimpi mimmi, jolla vitut perkeleet lentää helposti.

Tuntuu olevan ihan sattumaa kuka mistäkin sitten nipottaa. ;)

[/quote]

Ollaan mekin saunottu ja ryypätty bändin voimin tämän yhden kaverin kämpällä aamuyöhön saakka, mutta silloin on nainen kuitenkin ollut reissussa. Helsingissä, kun ollaan, niin on ainoa jolla on sauna. Tästä nyt ei kuulemma tietenkään mitään sanomista ole tullut.

Kannattaisi naisillakin olla omat harrastukset, niin ei tarvitse nipottaa miehen harrastuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän