Mikä on huvittavinta mitä entisen puolisonne uusi kumppani on keksinyt?
Mä sain juuri eritellyn laskun eksän ja minun lapseni visiitistä isälleen. Minule oli eritelty myös maksettavaksi osa hänen uuden vaimonsa lasten kuluista koska he eivät kuulemma käy sellaisissa normaalisti mutta olivat pakotettuja siihen etteivät muut lapset tunne itseään sorsituiksi. Tyttö kertoi kotona että iskä ja äitipuoli ostivat tavaraa ja veivät ne takaisin Heureka shoppiin ja kuvasivat kuitit jotta voisivat laskuttaa minua. Tytär näkee isäänsä kerran kuussa ja minä olen yleensä se joka esim. ostaa kaksi ranneketta lintsille jotta tytär saa viettää iskän kanssa aikaa.Oma vika, nuoruuden valinnat.
Kommentit (6)
Että minun pitäisi ostaa lapsille myös heidän kotiinsa polkupyörät ja muut härvelit, ja ne olisivat sitten nyxän lasten käytössä silloin kun minun lapseni eivät ole paikalla eli suurimman osan ajasta.
Sitä en muista mutta Edison keksi hehkulampun.
Exä ilmoitti että jokainen n kappaleesta uusia säätöjään on ollut aina edellistä parempi. Ihmettelen mihin minä sitä tietoa tarvitsen, mutta osasin kyllä lukea vittuilun rivien välistä. Sitä en käsitä miksei itse jättänyt minua aikanaan, vaan minun piti lähteä?
Todisti miten ex ei koskaan syyllistyisi sellaisiin ja tällaisiin rikoksiin. Totesi pian että taitaakin syyllistyä ja sitten häntä koipien välissä ystävän kanssa hakemaan tavarat pois exn luota kera kyllä se ja se oli oikeassa.
En tiedä huvittavaako vai säälittääkö enemmän.
Kannattaisi joskus uskoa mitä ne exien entiset kumppanit sanoo. Varsinkin jos tulee tuomio ja myös silloinkin vaikka ei tulisi pieni epäluulo on tervettä.
Utsi mun työkaverilta tietoja mun ja exäni elämästä ja mahdollisista ongelmista. Melko diippiä shittiä muijan touhut.
Ajatteli, että levittelemällä juoruja sekä miehestä että minusta saisi meidät eroamaan. No, ei toiminut, kun ei kumpikaan meistä usko juoruihin.