Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vitamiineja tms keinoja teillä pimeyteen?

Vierailija
04.11.2020 |

Väsyttää

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosvalo käyttöön.

Vierailija
2/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berocca ja D-vitamiini. Väsyttää kyllä silti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D- ja B-vitamiinit

Vierailija
4/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D, välttämätön näillä leveysasteilla.

Vierailija
5/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva keino on hyväksyä se, että tahti hidastuu talveksi. Silloin on ihan hyvä mieli, vaikka väsyttää. Jos taistelee vastaan niin tulee vaan tuskallisemmat neljä kuukautta.

Itse olen "talviunilla" jouluun asti, sitten alkaa saada iloa pikkuhiljaa pitenevistä päivistä. Ei tämä pimeä aika pitkään kestä.

Vierailija
6/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on gradun teko ja tämä on niiiiin vaikeaa kun on jumissa ja väsy!

Vierailija
7/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini (&kalsiumlisä samassa), rautalisä ja B-monivitamiini

+ Terveellinen mahd usein itsetehty ruoka

+ Säännöllinen vuorokausirytmi, riittävästi lepoa

+ Aamu alkaa ulkoilulla ja lounastauolla pieni ulkoilu. Jumppaa ja kuntosalit iltapäivällä töiden jälkeen, illaksi en ota jumppaa tms se virkistää ja siirtää illan väsymissykliä myöhemmäksi.

Tärkein on siis säännöllinen vrk-rytmi ja häiriötön riittävä lepo ja muutokseen sopeutuminen

Tää nyt on tätä, vuodesta toiseen, joskus on sateista ja pimeää joskus taas raikasta pakkasta ja lumen valoa mutta sille ei voi mitään. Tähtäin on keväässä, sinne jaksetaan

Vierailija
8/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubikinoli, Regulat

Vierailija
9/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi b vitamiinia? Lapsillekin?

Vierailija
10/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarastusvalo, kirkasvalolamppu, ulkoilu päiväsaikaan aina kuin vain mahdollista (edes 15 min) ja terveellinen ruokavalio. D-vitamiinia otan, mutta en kuvittele sen vaikuttavan virkeyteen. Lisäksi riittävästi, mutta ei liikaa unta. Tavoitteena on se, että pää menee tyynyyn vähintään 8 tuntia ennen kuin herätyskello soi - mieluummin jo 8,5 h, niin tulee oikeasti se noin 8 h unta. Viikonloppuisinkin pyrin pitämään suunnilleen saman aikataulun eli en venytä nukkumaanmennoa ja heräämistä useilla tunneilla arkeen verrattuna. Näillä on pärjätty ennenkin, toivottavasti tälläkin kertaa.

Vierailija
11/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berocca, d vitamiini, uni. Nyt kun siirryttiin normaaliaikaan, nukahtaminen on helpompaa jo hyvissä ajoin. Pari viikkoa olen mennyt nukkumaan jo kymppiuutisten jälkeen. Kesäajassa nukahtaminen venyi aina yli yhteentoista.

Vierailija
12/14 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruoka, vihersmoothie, vitamiinit ja ulos!!

Vierailija
13/14 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain todella vahvoja ja laadukkaita vitamiineja, ei siis mitään markettimerkkejä.

Vierailija
14/14 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön viherjauhetta, c ja d vitamiinilisää, tumma suklaata. Koetan liikkua ja nukkua kunnolla. Mut syömiseen kannattaa panostaa, alkoa en käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä