Kannattaisiko minun alkaa pitämään blogia?
Tällaisen alle 50v työelämästä syrjäytynyt, miehen armoilla elävän akan.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joku raja marisemisessakin.
En mä siellä mitään marisisi vaan kertoilisin elämästäni. Ei mun facebookkinikaan mitään marinaa ole.
Jos miehesi on julkkis, sitten joo. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä siellä mitään marisisi vaan kertoilisin elämästäni. Ei mun facebookkinikaan mitään marinaa ole.
Miksi sitten sun palstailusi on 90% marisemista?
Ei sun miehesi anna lupaa siihen ja täytyy ajatella myös lapsen parasta. Eli unohda moinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sun palstailusi on 90% marisemista?
Johonkin pitää purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun miehesi anna lupaa siihen ja täytyy ajatella myös lapsen parasta. Eli unohda moinen.
Mä haluan tehdä jotain omaa.
Täällä suhtaudutaan aina negatiivisesti jos yritän parantaa omaa tilannettani. Miksi?
Ilman muuta. Meitä niin kovasti kiinnostaa.
Minähän kannustin sinua siihen muutama viikko sitten, mutta et sinä omasta mielestäsi osannut perustaa blogia. Yritä nyt vaan, kyllä se onnistuu! Miten sen koulun tiedotussysteemin, Wilman korvaajan kanssa kävi, joko se toimii?
Vierailija kirjoitti:
Minähän kannustin sinua siihen muutama viikko sitten, mutta et sinä omasta mielestäsi osannut perustaa blogia. Yritä nyt vaan, kyllä se onnistuu! Miten sen koulun tiedotussysteemin, Wilman korvaajan kanssa kävi, joko se toimii?
Joo, se toimii vaikka ei mies siinäkään auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se toimii vaikka ei mies siinäkään auttanut.
No kyllä se varmaan toimiikin ihan ilman sinun miestäsi.
En mä halua koko elämääni olla miehen varassa. Haluan samaa, kuin muutkin naiset.
No jos haluat ja sulla on kirjoittamisen lahja ja jotain sanottavaa niin miksei. Hyviä tekstejä lukee mielellään. Hömppäblogeja on maailma jo tulvillaan.