Frendit - maailman paras sitcom?
Onko maailmassa olemassa vastaavaa tv-sarjaa, jota jaksaa katsoa aina vain uudestaan vaikkakin jotkut homovitsit ja vastaavat ovatkin aika vastenmielisiä?
Kommentit (24)
Pittääpi olla jonkin sortin aivovamma että sitä hyvänä pitää.
Itse pidän esim. Cool Kidseistä enemmän.
Frasier ja Seinfeld tulee nyt ekana mieleen.
Frasier, Seinfeld, The Office muutamia mainitakseni. Frendien vitsit eivät enää 2020-luvulla naurata.
Sanoisin että ei. Yliarvostetuin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jeeves hoitaa on paras.
Niin on!
Pulmusia katon aina kun sattuu tulemaan. Sitcomeista oma lempparini.
Olis kivaa jos Kolmas Kivi Auringosta tulis joskus vielä töllöstä. En oo nähny niitä ku oon niin nuori, mut juoni kuullostaa lupaavalta ja saanu paljon kehuja.
Totta frendit jaksaa kattoo aina uudestaan. Ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Pulmusia katon aina kun sattuu tulemaan. Sitcomeista oma lempparini.
Olis kivaa jos Kolmas Kivi Auringosta tulis joskus vielä töllöstä. En oo nähny niitä ku oon niin nuori, mut juoni kuullostaa lupaavalta ja saanu paljon kehuja.
Ei muistunut heti mieleen. Todella erinomaisia ovat molemmat.
Olin näiden frendien ikäinen kun se tuli ekaa kertaa telkkarista. Ihmeteltiin silloin kavereiden kanssa kuinka järjettömän lapsellisia nämä ovat ollakseen aikuisia itsenäisiä ihmisiä. Ihan hauska sarja se on mutta siis mitä ihmeen kakaroita ne oikein on?😂
Frendit ei ole koskaan mielestäni ollut hauska. Ja kuuluin alunperin juurikin siihen kohdeyleisöön.
Vierailija kirjoitti:
Olin näiden frendien ikäinen kun se tuli ekaa kertaa telkkarista. Ihmeteltiin silloin kavereiden kanssa kuinka järjettömän lapsellisia nämä ovat ollakseen aikuisia itsenäisiä ihmisiä. Ihan hauska sarja se on mutta siis mitä ihmeen kakaroita ne oikein on?😂
Aikuisia ? Kaikki elämä pyörii jossain yhdessä asunnossa.
-Sinkkiş
Frasierin kaikki jaksot olen katsonut kahdesti, osan jaksoista useamminkin.
No on kyllä ihan paska sarja