Pomon kanssa salasuhde
Mun ja pomoni välillä on ollut sähköä viimeiset 2 vuotta. Pomo on naimisissa ja mä seurustelen miehen kanssa, joka työskentelee samalla työpaikalla kanssamme. Nyt sitten muutaman työmatkan (pomo + minä) aikana on ollut illan päätteeksi syleilyä ja koskettelua, mutta toistaiseksi me ei olla oltu sängyssä. Tilanteet ovat kuitenkin kerta kerralta kiihkeämpiä. Me ei kumpikaan rakasteta toisiamme mitenkään syvästi, mutta tykätään toisistamme ja ollaan ihastuneita. Kumpikaan ei aio erota kumppanistaan, mutta veto välillämme on niin kova että pitäiskö aloittaa salasuhde?
Kommentit (5)
Tota, kannattaa vielä perääntyä kun voit.
Ei kannata, huoria ei arvosta kukaan, lopeta oma suhteesi jos olet tyytymätön seksielämään ja hanki sellainen joka tyydyttää sinut.
Jos järkevästi ajattelee niin ei kannata aloittaa salasuhdetta eikä oikein muutakaan suhdetta työsuhteen lisäksi. Itse ainakin olen välttänyt työkavereiden kanssa vehtaamista, ihan siitä syystä, että samalla työpaikalla kun ollaan niin siitä ei hyvää seuraa.
Erityisen paha paika jos toisena osapuolena on pomo, olet varmasti heikoilla kun vaikeuksia ilmenee suhteessanne.
Totta kai, jos haluat tuhota sekä urasi että perheesi!