Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies toivoo nettideitiltään älykkyyttä

Vierailija
16.02.2014 |

Haluaisin kuulla naisten mielipiteitä. Minkälaisilta naisilta mies saisi yhteydenottoja, jos hän nettideitti-ilmoituksessaan toivoisi naiselta älykkyyttä, selittämättä sen enempää mitä tarkoittaa sillä?

(En itse hae seuraa netistä juuri nyt tai lähitulevaisuudessa, joten jos näette ilmoituksen, jossa tällainen toivomus on, niin se ei ole minun.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se meinaisi sitä että pystyisi älykkyyden jollain tavalla osoittamaan. Mm. työllä/koulutuksella tai jollain muulla tavalla. Itse ajattelisin sen noin. Mensan jäsen ei tarvitsisi olla.

Musta se kertoisi myös miehestä, ettei jaksa bimboja...

Vierailija
2/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pitää tästä muilta kysyä, et vastaa hänen tarkoittamaansa älykkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kertoo siitä että mies on itse RUMA

Vierailija
4/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 12:55"]

se kertoo siitä että mies on itse RUMA

[/quote]

Hyvännäköiset miehetkö sitten haluavat tyhmiä naisia? Komein mies, jonka olen eläissäni tavannut on myös älykkäin ihminen, jonka tunnen. En voi kuvitella, että hän pariutuisi naisen kanssa, joka ei voisi tuoda pöytään mitään ulkonäön lisäksi... Kuka haluaisi jakaa elämänsä ihmisen kanssa, joka ei kykene edes keskustelemaan samalla tasolla?

Vierailija
5/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että mies on ollut naimisissa tyhmän naisen kanssa. Ja on totaalisen kyllästynyt siihen, että nainen ei osaa, ei tiedä mitään.

Esim. mä kirjoitin exsälleni rakkausrunon. Ex luki sen ja sanoi, että "en ymmärrä tästä yhtään mitään, mutta tarkoittaako tämä sitä, että haluat seksiä?" No, ihan vihjeeksi, tarkoitus oli viitata "RAKKAUTEEN".

Tuli valittua vaimo "tappituntumalla". Tämä osoittautui keski-ikään tullessa virheeksi.

Niin että kyllä se VIISAUS tarkoittaa yleissivistystä ja myös sitä, että naisella lanttu leikkaa=ymmärtää nopeasti, on nokkela....

Vierailija
6/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tietää, että se valehtelee antaakseen naisia ihmisinä arvostavan kuvan itsestään.

Kolo kiinnostaa. Naisen aivot on aika turhat loppupeleissä. 

Vierailija
7/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailijamiehen olisi ehkä hyvä sitten pystyä jo kirjoittamaan niin, että ehtisi ottaa selvää, onko nainen älykäs vai ei. Mutta jos mies kirjoittaa muutaman kahden sanan vastauksen naisen kysymyksiin, eikä jatka omalta osaltaan keskustelua todistaakseen oman älykkyytensä, ei älykäskään nainen pääse tuomaan älykkyyttään esille. Mutta jos miehen mielestä oikeanlainen älykäs nainen on sellainen, joka jo tokassa viestissä kertoo strategiset mittansa, laittaa pari alastonkuvaa ja kertoo näin olevansa älykäs, rikas ja kaunis ja vieläpä sanallisesti kiihottaa miestä, niin sittenhän on taas oikeat ihmiset löytäneet toisensa.

Vierailija
8/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:01"]

... tietää, että se valehtelee antaakseen naisia ihmisinä arvostavan kuvan itsestään.

Kolo kiinnostaa. Naisen aivot on aika turhat loppupeleissä. 

[/quote]

Hihih! HAUSKASTI väännetty. Just tuollaista älykkyyttä osaan arvostaa naisessa=verbaaliterrorismia!

Mutta en siis arvosta naisia yhtään=mun ex-vaimo oli niin traumaattinen kokemus=hylkäsi lapset pienenä=että kaikki usko ja luottamus meni naisiin.

Mä en vain jaksa katsoa naista kovin montaa minuuttia, jos on ihan tyhmä. Mä tarvin "hengistä ravintoa". Ihan sama oli kuinka hyvännäköinen ja seksihaluinen, heivaan heti pihalle, koska tällä iällä en jaksa kerta kaikkiaan tyhmää naista.

Mull on se naisen älykkyys kyllä ehdoton kriteeri. Toinen kriteeri on "henkinen kauneus".

Ja arvatkaapa mitä? Nyt keski-iällä täytyy sanoa, että kun hylkää tuon ulkonäön tärkeimpänä kriteerinä niin on ikään kuin syntyisi parisuhdetta vähän laajemmalla "skaalalla" kun sillä pelkällä tappituntumalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme