Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuushoitojen lääkkeiden lahjoitusta??

Vierailija
16.02.2014 |

Jos lapsettomuushoidoista jää melko kalliita lääkkeitä ns. haaskuun eli nainen ei enää niitä tarvitse varmasti ja vanhenevat vaikka n. 3 kuukauden kuluessa, niin onko noita lääkkeitä mahdollista lahjoittaa minnekään?

Rahallinen korvaus ei ole mikään pääasia, mutta kun kalliita lääkkeitä ovat niin tyhmälle tuntuu päästää vanhenemaan tai kaataa viemäriinkään. Olisi kyllä hyvä jos voisi lahjoittaa lääkkeet vaikka pariskunnalle joilla on mennyt lapsettomuuden tutkimuksiin paljon rahaa, niin pääsevät alkuun lapsihaaveessa.

Netissä en halua kaupitella, kun on laitontakin. Kellään tietoa, ottaako sairaalat vastaan tms? Apteekithan ei ota avattuja pakkauksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis joskus saattavat ottaakin avattuja pakkauksia mutta tässä tapauksessa kai ei. Ja jos on avattuja niin roskiin taitaisivat mennä sielläkin.

Vierailija
2/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhan porukka ota niitä mielellään vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin klinikalla, että voi tuoda ylimääräiset sinne ja he antavat niitä eteenpäin.

Vierailija
4/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:50"]

Mulle sanottiin klinikalla, että voi tuoda ylimääräiset sinne ja he antavat niitä eteenpäin.

[/quote]

Okei... Kiitos paljon tiedosta :)

Vierailija
5/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti onnistu, virheen tekevät jos takaisin ottavat, apteekit eivät ainakaan ota takaisin mitään lääkettä.

Vierailija
6/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ei lain mukaan saa antaa eteenpäin sen jälkeen, kun ne on jollekin asiakkaalle annettu. Ei apteekki eikä klinikka. Klinikka voi kyllä ottaa ne vastaan mutta ne lähetetään eteenpäin tuhottavaksi.

Sikäli harmillista, kun ne lääkkeet ovat aika kalliita, minullakin on niitä aika läjä tuolla kaapissa vanhentuneina, kun en tunne henk.koht. ketään hoidoissa olevaa.

En minä kyllä toisaalta haluaisi jonkun tuntemattoman lääkkeitä käyttää. Ties mitä niihin on ruiskutettu sisälle tai millaisissa oloissa säilytetty.

Vierailija
7/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 12:34"]

Ei varmasti onnistu, virheen tekevät jos takaisin ottavat, apteekit eivät ainakaan ota takaisin mitään lääkettä.

[/quote]

Minä olen joskus saanut klinikalta päivystyspakkauksen Clomifenia. Oli vajaa purkki eli ymmärsin että jonkun palauttama. Ainakin tabletteja voi viedä joissain paikoissa, mutta en tiedä että miten pistettävät ja nenäsumutteet.

Vierailija
8/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyspakkaukset on aivan eri asia, ei ne kenenkään vanhoja ole.

Vierailija
9/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:50"]

[/quote]

Eli siis myyvät ne uudestaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän