Olen yrittänyt olla erossa eräästä tyypistä jo kolme vuotta mutta silti ei usko että juttumme on loppu. Mikä tälläsellä on vikana kun ei usko?
Olin niihin aikoihin masentunut ja tein asioita joita nyt en tekisi. Ei usko että kyse oli masennuksesta. Sen takia jankkaa vaan että kyllä haluan olla tekemisissä.
Kommentit (10)
Varmaan johtuu siitä, että olet pelkästään yrittänyt olla erossa...
Kuulostaa erikoiselta. Vastaatko hänen yhteydenottoihinsa? Älä. Otatko itse yhteyttä? Älä. Seuraavaksi uhkaat lähestymiskiellolla jos ei mene viesti perille.
Tuolla yrittämisellä tarkoitin että kierrän parhaani mukaan etten törmäisi mutta on monesti ilmestynyt samaan paikkaan ja jopa kotiovelle. En aio eristäytyä kokonaan kotiin. Ap
Seurailee siis minua. En vastaa mihinkään enkä ole puhelinnumeroni pitänyt julkisena enää vuosiin. Ei siis pysty sitä kautta ottamaan yhteyttä. Mutta tietää missä asun. Ap
Tuo on sitten jo vainoamista ja hän vaikuttaa epävakaalta persoonalta.
Niin tuttua. Ei kai auta muu kuin odotella.
Nämä ihmiset usein nauttivat kaikenlaisista reaktioista, myös siitä jos käyt hänelle huutamaan häivy tms.
Jos näen samassa paikassa niin en katso häntä ja poistun paikalta. En myöskään puhu mitään. Ei auta näköjään tuo reagoimattomuuskaan. Ap
Jänniksillä on sellainen vaikutus. Jotain masokismia kai.