Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuntemasi vanhempi ihminen kieltäytynyt teitittelystä?

Vierailija
01.11.2020 |

Tuli tuosta Tuomas Gerdtiä koskevasta muisteluartikkelista mieleen. Siinä siis kirjoittaja kertoi Gerdtin ottaneen häntä kädestä ja sanoneen nimensä ilmeisenä tarkoituksena huomauttaa teitittelystä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, söpö mummeli :D

Vierailija
2/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska en teitittele ketään, ellen puhu useammalle kuin yhdelle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kun olin asiakaspalvelussa vanhemmat ihmiset loukkaantuivat teitittelystä yhtenään, vaikka meitä oli nimenomaan ohjeistettu teitittelemään kaikkia. Sittemmin en ole teititellyt, eikä koskaan ole kuulunut minkäänlaista valitusta.

Vierailija
4/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja tuntemattomalle: kun vanhempi tervehtii kättelemällä ja kertoo sinulle nimensä, se tarkoittaa esittelyä (tai sinunkauppoja). Sitten on sinun vuorosi kertoa omasi.

Vierailija
5/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa päivittäin ihmiset suuttuvat jos heitä teititellään.

Useimmiten sanovat, että olen ihan yksin tässä tai jotain muuta vastaavaa.

Vierailija
6/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kun olin asiakaspalvelussa vanhemmat ihmiset loukkaantuivat teitittelystä yhtenään, vaikka meitä oli nimenomaan ohjeistettu teitittelemään kaikkia. Sittemmin en ole teititellyt, eikä koskaan ole kuulunut minkäänlaista valitusta.

Luojan kiitos 😀 Olen aina ihan nolo, kun minua teititellään ja rouvitellaa. N50

Vierailija
7/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se ei ollut huomautus, vaan tervehdys. Ollaan kavereita, minä olen Tuomas.

Vierailija
8/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajaopiskelijana joskus v. nakki ja muusi isossa HUSin sairaalassa eräs vanhempi miespotilas halusi että sinuttelen ja kutsun häntä etunimellä. Hänen mielestään teitittely ei sopinut niin nuorelle, kuin silloin olin 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi