Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v lapsella notkoselkä. Voinko viedä kuntosalille ja hommata ohjaajan?

Vierailija
01.11.2020 |

Lapsella on tosiaan aina ollut notkoselkä, mutta joskus joku fysioterapeutti sanoi pienempänä, että vaivaa voi pienentää hyvillä vatsalihaksilla ja joillakin muilla lihaksilla.

Voinko viedä jo noin pienen kuntosalille ja hommata hänelle ohjaajan, joka opastaa millaisia liikkeitä kannattaisi hänen tapauksessaan tehdä? Minä en halua kotona opettaa lapselle liikkeitä, etten vain opasta väärin ja aiheuta siten haittaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin veisin fysioterapeutille joka laatii henkilökohtaisen harjoitusohjelman. Tavallinen pt tuskin ymmärtää lapsen selästä riittävästi, ei heillä yleensä ole ymmärrystä myöskään ongelmiin (esim yliliikkuvat nivelet).

Vierailija
2/3 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin veisin fysioterapeutille joka laatii henkilökohtaisen harjoitusohjelman. Tavallinen pt tuskin ymmärtää lapsen selästä riittävästi, ei heillä yleensä ole ymmärrystä myöskään ongelmiin (esim yliliikkuvat nivelet).

Tämä on hyvä idea. Miksihän ei fysioterapeutti tuota silloin itse ehdottanut kun selän takia lasta siellä käytin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä idea. Miksihän ei fysioterapeutti tuota silloin itse ehdottanut kun selän takia lasta siellä käytin.

No kaikissa ammateissa on hyviä ja huonoja.

Voimistelu on lajina sellainen missä kehittyy kaikki lihakset mutta tässäkin suosittelen valitsemaan tarkasti kenen valmennukseen menee. Lisäksi fyssari rinnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme