Rinnat pilalla OFFICAL
Olen imettänyt molempia lapsiani vuoden verran. Juuri reilu kuukausi sitten loppui tämä viimeinen Imetys. Ennen tätä raskautta kuppikoko oli ehkä A tai pieni B. Mutta siis pienet oli.
Nyt rinnat ovat ihan laudat. Apua! Laitoin tyköistuvan mekon päälleni ja sellaiset tuettomat liivit niin lauta mikä lauta. Rinnoissani ei ole enää mitään.
Painoa tuli raskaudessa 25 kg ja olen nyt 4-5kg hoikempi kuin Äitiysneuvolan ekassa punnituksessa.
Palautuuko rinnat ennalleen? Esikoisen imetyksen jälkeen ei tapahtunut näin radikaalia muutosta.
Kommentit (13)
Kehitä joku muu provo kuin tuo väärin kirjoitettu official jota käytät säännöllisesti trollatessasi.
Taitaa olla yksilöllistä. Itselläni kävi tuuri, pysyi kuppikoko samana, rinnat vain hieman pehmenivät ja roikahtivat, mutta ei merkittävästi.
Ei ne ole pilalla jos niillä sait imetettyä. Sitä varten ne rinnat on. Isot rinnat ei ole kaikkien makuun, moni mies ja nainen tykkää pienenmmistä. Useimmille on ihan sama minkälaiset ne ovat.
Anna aikaa, voi mennä vuosikin, että olet ennallasi. Toki jos olet entistä hoikempi, niin ero rinnoissa voi tulla yksin siitäkin.
Minulla kaksi lasta imetetty ja kroppani on rintoja myöden ihan entisellään. Tosin raskaus toi vain 8-10kg ja pysyin normaalipainoisena myös viimeisilläni.
Tuskin ne enää mihinkään palautuu. Ikävä tosi asia :(
Hyvät ne on. Laita voidetta myös dekoltee-alueelle. Osta kivat liivit ja nauti toimivasta kehostasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole pilalla jos niillä sait imetettyä. Sitä varten ne rinnat on. Isot rinnat ei ole kaikkien makuun, moni mies ja nainen tykkää pienenmmistä. Useimmille on ihan sama minkälaiset ne ovat.
Kukaan ei tykkää patalapuista...karu totuus.
Minulla kolme raskautta ja noin vuoden imetykset/vauva vain paransivat rintoja. Tottakai rinnat olivat aikansa epämääräiset lörttänät, mutta jossakin välissä huomasin, että piru vie, nehän ovat tosi hyvän näköiset! Mieheni on täsmälleen samaa mieltä.
Mitä enemmän lapsia, sitä enemmän kroppa on piloilla.
Mulla on lötköt patalaput olleet aina, joten imetys ei niitä muuttanut. On kelvanneet miehille silti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lötköt patalaput olleet aina, joten imetys ei niitä muuttanut. On kelvanneet miehille silti.
Kiva kuulla. Olen ajatellut miesten olevan aika vaativia tässä asiassa. Tai sitten olet törmännyt vaan oikeanlaisiin miehiin :)
Kokeile lihoa hieman.