Tein hyvää ruokaa, mitäs sinä teit näin Sunnuntai aamuna ? -Sinccis
Kommentit (13)
Tein eilen karjalanpaistin ja tänä aamuna oli mukava tulla kotiin lastenhoitokeikalta, kun perunatkin oli valmiiksi keitettynä eiliseltä. Karajanpaistihan ei ole mitään pikaruokaa ja siksikin mukavaa, että se on nyt valmiina.
Kerropa, mitä itse teit.
Olen tässä juonut kahvia, syönyt kakkua ja käynyt koiran kanssa kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tsajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja
No on kyllä hyvää! Hyvät silivalinnat osuivat, on tässä juuri siinä rajoilla ettei juuri puske jälkihikeä päälle. Oma nautintonsa sekin, mutta hyvä maku, ei polttele kuitenkaan.
-Sinkkiş
Riisiä suolasin tunnin tasaamiseksi. Wokkasin sekaan erilaisia keskitulisia ja mietoja silejä. Valkosipulia, inkivääriä, seesamin siemeniä.
Paistoin sieniä ja sipulia .. Paksoitakin wokkasin ..
Salaattia, johon tein hieman sinappisen salaattikastikkeen ..
Nautitaan kanojen kanssa .. avót
-Sinkkiş
Kirjoitin yhden työhakemuksen, tein lisäopiskeluihin liittyvät kotitehtävän ja kokkasin ensi viikon lounaat; aurajuustokanaa ja pastaa 😊
"Karajanpaisti"
No niin, olen liian väsynyt 😴
Keksin huoneenlämmössä toimivan suprajohteen.
Luin juttuja netistä ja söin myöhäisen aamupalan. En viikonloppuina tee kahta lämmintä ruokaa, illaksi teen Mysi Lahtisen reseptillä Burgundin pataa, onkin aika työläs ruoka.
Perhekin heräsi vasta, ah rauhallisia sunnuntaiaamuja!
No, harrastin seksiä aamutuimaan kun miehellä on lepopäivä juoksulenkistä. Sitten olen kuunnellut miehen ja lasten tappelemista kun lapset ovat köhäisiä ja vähän kipeitä ja kärttysiä kuin mitkä. Söin aamupuuron ja nyt olen päivän toisella kahvilla. Hyvä äänikirja vielä viimeisiä minuutteja kesken. Parveke pitäisi siivota talvikuntoon.
Kävin uimassa ja tapetoimme yhden seinän. Nyt odotellaan ruokavieraita.
Rauhallista sunnuntaita viettänyt. Ihmetellyt maailmankaikkeuden kokoa.
Tsajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja