Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tahtoo eron. Mitä nyt tapahtuu?

Vierailija
14.02.2014 |

Olen kuin puulla päähän lyöty enkä osaa ajatella enkä toimia. Miten lapset? Kuka sen päättää? Missä mä asun? Mitä tälle asuntolainalle tapahtuu? Mihin otan yhteyttä, kuka auttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto?

Avioehto?

Asuntolaina kenen nimissä?

Onko lapsista riitaa?

Oletko itse töissä, onko mies?

Kumpi haluaa jäädä nykyiseen asuntoon?

Jääkö lapsetkin?

Vierailija
2/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitto, ei avioehtoa, velkaa enemmän kuin omaisuutta, molemmat töissä mutta minulla pieni palkka, tahtoisin jäädä tähän, mutta asuntolainan lyhentäminen yksin ei onnistu, lapset jäänevät minulle, en näe mahdolliseksi että mies tahtoisi nähdä heitä enemmän kuin joka toinen viikonloppu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan ekana kannattaa varmaan asiallisesti keskustella asiasta miehen kanssa. Mietitte mitä talon kanssa tehdään, myyntiin vai? Sopimukset lasten suhteen on helppo tehdä jos mieskin sitä mieltä, että jäävät sulle. Toivottavasti saatte asiat sovussa sovittua. Voimia <3

Vierailija
4/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Toivottavasti sinulla on ihmisiä ympärillä tukemassa sinua. Kannattaa myös tarvittaessa käyttää työterveyden ja perheneuvolan tarjoamaa keskusteluapua.

Vierailija
5/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haette avioeroa käräjäoikeudelta: http://www.lakiopas.com/lakitietoa/avioero/

Sitten kun hakemus on jätetty, alkaa puolen vuoden harkinta-aika ja vasta jos sen jälkeen, ennen kuin vuosi tulee täyteen ensimmäisestä hakemuksesta, haette uudelleen eroa, sitten se toteutuu.

Asunto kannattaa varmaan laittaa myyntiin, jos sinulle ei ole taloudellisesti mahdollista jäädä siihen asumaan. Saamillasi myyntirahoilla maksat velkaosuutesi ja ostat pienemmän asunnon tai muutat vuokralle.

Lasten hoidosta voitte päättää keskenänne, jos pääsette sopuun. Muussa tapauksessa oikeus tekee päätöksen puolestanne.

Kyllä sinä tulet pärjäämään, vaikka aluksi vaikeaa onkin!

Vierailija
6/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävarainen voi saada oikeusapua avioeroasioihin, mutta ei tavalliseen, riidattomaan avioeroon. http://www.oikeus.fi/5653.htm