Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi jo menty keskeytetyllä yhdynnällä

Vierailija
13.02.2014 |

ja en ole raskautunut. Mun mies vaan osaa asian niin hyvin ;)

Niin ja lapsia on ja vauva ei olisi katastrofi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut.

Vierailija
2/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin se on toiminut vuosia ehkäisykeinona. En ole hedelmätön, koska yrittämällä saatiin lapsi alulle. En kuitenkaan suosittele kokeilemaan, jos mies ei ole luotettava, tai jos kuukautiset tulevat epäsäännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totkai se toimii kun keskeyttää ennen kun edes alkaa panemaan.

Vierailija
4/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt varoituksen sana teineille: keskeytetty yhdyntä EI OLE luotettava ehkäisymenetelmä! Myös niiden siemensyöksyä edeltävien touhutippojen joukossa on täysin elinkelpoisia siittiöitä, joista voi todellakin tulla raskaaksi.

Naapurissa elelee viisi keskeytetyllä yhdynnällä syntynyttä tenavaa. Rouvalle ei sovi hormonilääkitys ja herra ei halua käyttää kumia, joten uskovat keskeyttämisen toimivan... jopa viiden lapsen jälkeen.

Vierailija
5/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on menty melkein koko suhde(2v.)... Pitää olla vaan tarkkana, ettei esim. peräkkäin sekstaile montaa kertaa, ettei jää siittiöitä tai ettei mies pidättele liian pitkään... Tosin ei haittaisi, vaikka vauva tulisi, vaikkei tilanne mikään maailman parhain sille nyt olisi.

Joskus laskujen mukaankin menty ns. varmoina päivinä, jolloin ei olla keskeytetysti tehty. Enpä ole tuolloinkaan pamahtanut paksuksi. Tunnen kuukautiskiertoni tosi hyvin.

Onhan tuo välillä vähän tunnelmaa latistavaa, mutta minulla on silti ollut haluja, toisin kuin kun aikanaan söin e-pillereitä ent. suhteessa.

Toivottavasti jompi kumpi ei ole hedelmätön :D

Vierailija
6/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä teidän äijät jaksaa tuollaista? Paras kohta jää pois seksistä. Itse en viitsisi tuollaista seksiä kovin pitkään harrastaa...

Vierailija
7/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä israelilaistutkimuksessa oli tuloksena, että touhutipoissa ei ollut siittiöitä. Ongelmalliseksi menee, jos mies laukeaa ennenaikojaan tai touhutaan monta kertaa putkeen.

Vierailija
8/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:15"]

Millä teidän äijät jaksaa tuollaista? Paras kohta jää pois seksistä. Itse en viitsisi tuollaista seksiä kovin pitkään harrastaa...

[/quote]

Hyvin on jaksanut. Useita kertoja viikossa, ja jo kymmenen vuoden ajan.

Vierailija
9/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut,mutta melko tylsän kuulosta. Jee,kato kulta,mä tuun tähän tyynylle taas!

Vierailija
10/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:16"]

Onnittelut,mutta melko tylsän kuulosta. Jee,kato kulta,mä tuun tähän tyynylle taas!

[/quote]

No ei ole onneksi ollut tylsää :)

Vierailija
11/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän sentään ei tarvinnu keskeyttää,sisälle sai laueta 2 vuotta ja 2 vuotta. Revi siitä ja tuntu hyvälle.

Vierailija
12/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Entä jos ette kykene muuten vaan saamaan lapsia? Mennyt kivat panemiset hukkaan?

Vierailija
13/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkokin tyytyy,kun saa varmaan toista pillua.

Vierailija
14/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuka sanoo, että pitää johonkin tyynylle laueta ; )

Vierailija
15/15 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:31"]

[/quote]

Kuka sanoo, että pitää johonkin tyynylle laueta ; )

[/quote]

ai niin, mies laukeaa teidän rinnoille tai takamukseen, josta sitten omilla pienillä kätösillä työnnätte ne siemennesteet itseenne, jonka jälkeen tulette raskaaksi ja sitten tulette tänne vauvapalstalle kertomaan siitä..