Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista kiinnostus miehelle

Vierailija
13.02.2014 |

Pika kelauksella: Olin puoli vuotta ulkomailla töissä, vikan kuukauden aikana tapasin miehen. Vietin lähes kaikki yöt hänen luonaan mutta emme olleet päiväs aikaan sen erityisemmin "pari" mitä nyt istuimme aina vierekkäin jos porukalla jonnekkin lähdimme ja olimme muuten kuin mitkä tahansa kaverukset. Muut kyllä tiesivät meistä ja kiusoittelivat. Pelkään, että annoin miehelle kuvan että haluan vain seksiä, kun en kyllä millään tavalla itsekkään ilmaissut sen enempiä tunteita. Lisäksi olemme molemmat varsin nuoria, mutta minä vanhempi joten pelkään että jätkä halusi muutenkin olla cool, jos minä en haluisikaan mitään enempää.

Nyt olemme kummatkin olleet päälle viikon jo tahoiltamme kotona, minä Suomessa ja hän Ruotsissa. Olemme viestitelleet, eikä voi ns. puhua että kumpi aloittaa keskustelun koska se on ollut hidasta jatkuvaa keskustelua.

Meillä on Suomessa jälleennäkeminen muiden pohjoismaalaisten kanssa ja vinkkasin, että hän voisi tulla pari päivää etukäteen luokseni ja on nyt näillä näkymin tulossakin.

Pelkään kuitenkin, että juttu tulee pysymaan samalla tasolla kuin reissun päälläkin. Miten voisin siis ilmaista esim. viestittelyn lomassa että haluaisin jotain enemmänkin. Tähän reunioniin on kuitenkin päälle kuukausi vielä aikaa. Entä sitten kun hän tulee Suomeen, miten toimia... en haluaisi liian vakavaa keskusteluakaan pitää ennen hänen tuloaan enkä saman tien kun hän itsensä Helsinki-Vantaalle tuo.

Esim, miehet miten "haluaisitte" minun käyttäytyvän kun hän tulee että ymmärtäisi tarkemmin ettei nyt vaan paneskelemaankaan tullut. Jos siis olisitte hänen tilassaan. Tai miten päästä friend zonelta pois viestittelyssä, pitäisikö painottaa ikävää tms?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi hänen edessään pöydällä macarenaa pukeutuneena pilkkihaalariin ja laula juha tapion "tykkään susta niin että halkeeeen" ja piereskele marssitahdissa.

Tai sitten voit sanoa hänelle suoraan että olet kiinnostunut enemmän kuin ystävänä. That's it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme