Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi S-kauppias asettaa oman pötsin köyhän edelle?

Vierailija
31.10.2020 |

Ovella kyllä jaetaan ilmaiseksi käsispriitä, halvinta sellaista. Mutta miksi S-kauppias ei anna köyhälle -60 % punalappuja, jotka hän itse saa liimata haluamaansa tuotteeseen? Miksi S-kauppias ei tee näin? Meneekö oma pötsi edelle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kauppias? WTF?

Vierailija
2/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsaako taas suu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuun loppu ja persaukiset pummit eläneet jo viikon puurolla.

Vierailija
5/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei anna, jääpä minulle, omistajalle, lisää bonusta!

Vierailija
6/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt, miksi Sanna Marin antaa edelleen yritysten tehdä voittoa? Yritykset myisivät sisäänostohinnalla köyhille ruokaa ja työllistäisivät lisää ihmisiä irtisanomisten sijaan (vrt. UPM).

Vierailija
7/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kätevä joku Valtion Murkina Oy, joka olisi valtion ja ay-liikkeen omistuksessa. Hallitus, hallitusneuvosto, yleinen valvontakomissio ja muu rönsyilevä hallinto täyteen ahdettuna demareita. Melkein voin nähdä jo ne järjettömän halvat hinnat.

Vierailija
8/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kätevä joku Valtion Murkina Oy, joka olisi valtion ja ay-liikkeen omistuksessa. Hallitus, hallitusneuvosto, yleinen valvontakomissio ja muu rönsyilevä hallinto täyteen ahdettuna demareita. Melkein voin nähdä jo ne järjettömän halvat hinnat.

Tuotahan kokeiltiin naapurimaassa vuosikymmenien ajan, ne eivät vain älynneet käyttää demareita työvoimana.

Se ei kai toiminut hyvin.

Vierailija
9/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi kymppi, AP. Täysi kymppi.

AP

Vierailija
10/10 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotahan kokeiltiin naapurimaassa vuosikymmenien ajan, ne eivät vain älynneet käyttää demareita työvoimana.

Se ei kai toiminut hyvin.

Toimihan se aikas hyvin. Hinnat oli halvat muttei ollut mitään ostettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän