Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tajua olevansa känniääliö

Vierailija
31.10.2020 |

Mieheni sekoilee aina viinapäissään kuin pahainen kakara! Eilen oli lähdössä halloween maski naamallaan säikyttelemään ihmisiä. Edellisenä perjantaina ovikello soi yö aikaan ja mies lähdössä kirveen kanssa avaamaan ovea!

Eilen sitten sanoin, että jos tuo pelleily ei lopu niin otan videolle sen tekemisiä, niin näkee itse seuraavana päivänä omaa perseilyään.
(Jatkuvasti myös mustelmilla kun kompuroi)

Tänään sitten raivostui minulle siitä, kun ei uskonut minulla olevan sitä kuvamateriaalia. En siis ottanut videota, mutta mies uskoo minun näin tehneen ja lähettäneeni kavereilleni nauraakseni hönelle. Sanoin että voi vapaasti tutkia puhelimeni, mutta kavereilleni en edes kehtaisi kertoa hänen sekoiluistaan, koska he ovat aikoinaan jo varoittaneet minua miehestä.

Vertaistukea pliis! Miten ihmeessä tuon saisi hakemaan itselleen apua?!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean: Mahdollisuudet saada puoliso hoitoon juomisen takia ovat olemattoman pienet. Älä tuhlaa aikaasi siihen. Parasta on vain lähteä. Osa känniääliöistä muuttuu, kun puoliso lähtee. Meillä kävi näin. Mies ryhdistäytyi, kun ilmoitin muuttavani pois ja muutinkin.

Vierailija
2/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean: Mahdollisuudet saada puoliso hoitoon juomisen takia ovat olemattoman pienet. Älä tuhlaa aikaasi siihen. Parasta on vain lähteä. Osa känniääliöistä muuttuu, kun puoliso lähtee. Meillä kävi näin. Mies ryhdistäytyi, kun ilmoitin muuttavani pois ja muutinkin.

Niin. Onhan tämä jo aika selvää. Mies itsekin ilmoitti, ettei jaksa enää kunn en anna hänen olla oma itsensä kun uhkailen ja kiristän videon ottamisilla. Ehkäpä se viina sitten on tärkeämpää kuin meidän perhe. Tosiaankin kun kuvittelee minun ottavan niitä videoita vain lähetelläkseni niitä muille, niin alkaa olla vaihtoehdot vähissä jos ei usko minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi muuttua vain jos itse haluaa muuttua. Valitettavasti kuulostaa siltä että mies on tyytyväinen nykytilaan.

Jos teillä ei ole lapsia eikä ole tulossa niin uhraat vain itsesi jäämällä suhteeseen. Jos lapsia mukana kuviossa niin mieti miltä heistä tuntuu kun isä sekoilee eikä häneen voi luottaa? Ehkä joutuvat jopa pelkäämään jos toinen heiluu kirves kädessä yöllä sisällä.

Vierailija
4/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa verrattomalta veikkoselta, itsellä vähän samanlaisia vinkeitä

Vierailija
5/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan meidän naamari joka varastettiin nyt sitä ei löydy mistään.

Ai niin köyhällä ei saa olla mitään.

Vierailija
6/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättö on ajankohtainen viimeistään siinä vaiheessa, kun aletaan kirveen kanssa heilua tai edes suunnitellaan sellaista.

Vierailija
7/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi muuttua vain jos itse haluaa muuttua. Valitettavasti kuulostaa siltä että mies on tyytyväinen nykytilaan.

Jos teillä ei ole lapsia eikä ole tulossa niin uhraat vain itsesi jäämällä suhteeseen. Jos lapsia mukana kuviossa niin mieti miltä heistä tuntuu kun isä sekoilee eikä häneen voi luottaa? Ehkä joutuvat jopa pelkäämään jos toinen heiluu kirves kädessä yöllä sisällä.

Lapsia on kyllä ja yhteinen yritys.

Ap

Vierailija
8/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan erityisen ylpeä itsestäsi!

Ap

Vierailija
9/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia on kyllä ja yhteinen yritys.

Ap

Hankala tilanne. 1 jatkaa. Meilläkin on pari lasta, ja oli aivan järkyttävän vaikea päätös päättää lähteä lasten kanssa. Etsin kuitenkin asunnon mieheltä salaa. Sitten vain ilmoitin, että muutan lasten kanssa silloin ja silloin. Tämä sai miehen havahtumaan. Olimme ensin vähän aikaa asumuserossa, mutta olemme pystyneet jatkamaan suhdetta, koska hän hakeutui hoitoon. Olin yrittänyt monta vuotta puhua hänelle järkeä, mutta mikään ei auttanut. Otin myös kuvia ja videoita jne, kuten sinäkin. Meillä mikään muu kuin lähtö ei auttanut. Jotkut varmaan eivät lopeta silloinkaan. Haluaisin vielä lisätä, että oman mieheni alkoholinkäyttö paheni vuosi vuodelta. Harvoin se itsestään paremmaksikaan muuttuu.

Vierailija
10/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole, mutta en ala muuttamaan itseäni kenenkään toisen takia ja mielistelemään tätä

Vierailija
11/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliön määritelmä on se, että ääliö ei ymmärrä olevansa sellainen. Oli kännissä tai selvinpäin.

Vierailija
12/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: kyllä mies tietysti tajuaa olevansa känniääliö, hän ei vain välitä siitä, tai tarpeeksi sinusta. Ei tuo tule loppumaan itsestään eikä mies tule muuttumaan (pätee myös vastaaviin tilanteisiin, joissa känniääliö on nainen) ellei hän itse halua muutosta.

Jos haluaa, niin hän voi lopettaa känniääliönä olemisen ja silloin jos hän haluaa muuttua häntä voi tukea ja auttaa. Jos ei halua, niin ei tuohon mikään auta, eikä mikään ulkopuolinen apu, painostus tai "katkolla käyminen" tilapäisesti auta.

Alkoholista ja sen väärinkäytöstä pääsee kyllä irti, jos haluaa. Jos näin ei ole käynyt, kannattaa miettiä, haluaako varsinkin lapsiensa kasvavan sellaisessa  ympäristössä, jossa isukki riehuu kirveen kanssa, juo koko ajan liikaa ja sekoilee, ja on sitten krapulassa vihainen ja raivoissaan jos asiasta sanoo.

Vierailija
13/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole, mutta en ala muuttamaan itseäni kenenkään toisen takia ja mielistelemään tätä

Toivottavasti sinulla ei ole perhettä ja jos on, niin toivottavasti puolisosi tajuaa pelastaa itsensä ja lapset tuollaiselta pelleltä! Itsekkäät alkoholisti pellet ei ansaitse muuta kuin sen rakkaan pullonsa, eikä perhettä jota vain satuttaa omalla perseilyllään!

Vierailija
14/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivottavasti sinulla ei ole perhettä ja jos on, niin toivottavasti puolisosi tajuaa pelastaa itsensä ja lapset tuollaiselta pelleltä! Itsekkäät alkoholisti pellet ei ansaitse muuta kuin sen rakkaan pullonsa, eikä perhettä jota vain satuttaa omalla perseilyllään!

Aika ilkeästi sanottu, mutta ei ole perhettä tai puolisoa, viihdyn yksikseni parhaiten.

Vierailija
15/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitat? Mene peilin eteen ja mieti sekä psyykkiseltä että fyysiseltä kantilta, onko sinulla rahkeita parempaan.

Vierailija
16/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä valitat? Mene peilin eteen ja mieti sekä psyykkiseltä että fyysiseltä kantilta, onko sinulla rahkeita parempaan.

Mitä ihmettä selität? Kenenkään ei tarvitse katsoa känniääliöitä.

Vierailija
17/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika ilkeästi sanottu, mutta ei ole perhettä tai puolisoa, viihdyn yksikseni parhaiten.

Näin se vain menee! Liian paljon kärsitty sen takia, että puoliso sekoilee kännissä. Luuletko sitten ansaitsevasi perheen jos olet samanlainen kuin minun puolisoni joka heiluu kirveen kanssa kotona? Parempi silloin pysyä yksin jos se pullo on perhettä tärkeämpi!

Vierailija
18/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli puolustat alkoholistia? Onko sinusta mieheni käytös ok? En ole täydellinen, en todellakaan, mutta en mielestäni ansaitse tällaista parisuhteessani. Ja vähemmästäkin psyykkinen puoli alkaa rakoilla, kun alkoholistin touhuja katselee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme