Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku viestinnän asiantuntija kommentoi Ylellä tuo Vastaamo-keissiä, oli myös itse yksi uhreista, aika jäätävää kommenttia tuli....

Vierailija
31.10.2020 |

Vastaamo on kriisiviestinnän näkökulmasta tehnyt kaiken täysin pieleen.

Sieltä olisi pitänyt etukäteen tulla tarkat ohjeet ihan oma-aloitteisesti jokaisella asiakkaalle esim. identiteetin turvaamiseen.

Mielellään heti myös rahallinen kompensaatio erilaisiin kuluihin ja vaivannäköön mitä eri toimenpiteet käytännössä aiheuttavat.

Muiltakin osin Vastaamon toiminta oli täysin ala-arvoista.

Siis varsinainen tietoturva on tietysti vielä ihan oma asiansa, mutta kriisiviestintä hoidettu myös täysin päin pers*ttä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä