Löytyykö ihmisiä jotka vielä kuuntelevat Leevi&the leavingsiä täältä?
Kysymys otsikossa ja toinen tässä: mikä sinut saa kuuntelemaan? Kenties olen viimeisenen dinosaurus ja "törmäsin viimeisen kerran".
Kommentit (10)
Minä kuuntelen välillä ja soittelen kitaralla niiden biisejä Keskiviikko-levyltä.
Kieltämättä tulee aika vanha ja Esson-baari olo:)
Kuuntelen. Pimeä tie mukavaa matkaa!
Kuuntelen. Tykkään tarkkanäköisestä lyriikasta ja sopivan kotikutoisesta meiningistä.
Jahas, tulipa otsikkoon ihme kirjoitusvirhe, mutta onneksi ei tarvitse elämässä tarvitse selitellä mielessään, miksi asiat on pielessä, sillä v..tu..ttaahan se ei saa, vaikka löytyisi vain peltisanko täynnä luodinreikiä. Olen siis pahoillani kaikesta, turha pahalla on muistella- vastaantulijoiden kaistallahan on toki v...tumais..ta luistella. Ehkä elämässä tarvitsee joskus selitellä itselleen ja eritellä mielessään, miksi kuviot on pielessä..
Heilui heinä ja tuoksui maa, vielä viljavina kaikki kotikylän pellot.
Kuuntelen kyllä.
Ihanaa, ihmiset -Ja kyllä, minäkin joskus Itken onnesta ;)
Jos etsit kadonnutta aikaa, jostain josta jouduit luopumaan, liian usein huomaat ei se totta ollutkaan.
Kuuntelen. Olen kuunnellut lapsesta asti, nyt olen kolmikymppinen. Lemppari lienee Tikapuut taivaaseen. Tykkään biiseistä, mutta myös Göstan synkän humoristisista ja osuvista sanoituksista.
Olen kaivannut sinua Kyllikki!