Parveketupakointilaki 2020?
Vähän sama asia kun toi tupakoitsija tulis polttaa mun huoneesee. Mun huone on just sen parvekkeen yläpuolella ja sieltä tulee jostain läpi, vaikka ikkunat kiinni ja tiivisteetkin uudet.
En tehnyt mitään asian eteen 5-vuotee, koska valtio tuipakoitsijoiden puolella. Millainen tilanne nyt on?
Kommentit (14)
Alkoholikielto kerrostaloihin? Vähän sama kuin bilettäisivät minun asunnossa kun meteli niin kova. Alkoholimeteliin verrattuna tupakansavu pieni haitta.
Vierailija kirjoitti:
Vedä pussi päähäs.
Onneks kieltoja on tulossa, jotta te itsekkäät kusipäät saatte kitua. Täytyy olla itun säälittävä ihminen, kun koukussa johonkin nikotiiniin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä pussi päähäs.
Onneks kieltoja on tulossa, jotta te itsekkäät kusipäät saatte kitua. Täytyy olla itun säälittävä ihminen, kun koukussa johonkin nikotiiniin :D
Ei yhtä säälittävää kuin alkoholistit joiden on kuukausittain juotava ja bilettää häiriten koko naapuristoa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholikielto kerrostaloihin? Vähän sama kuin bilettäisivät minun asunnossa kun meteli niin kova. Alkoholimeteliin verrattuna tupakansavu pieni haitta.
Suosittelen et vedät jotai vahvempaa. Yliannosta vaikka heroiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä pussi päähäs.
Ei yhtä säälittävää kuin alkoholistit joiden on kuukausittain juotava ja bilettää häiriten koko naapuristoa.
Oon itseasiassa samaa mieltä. Siideriteinit viel ymmärrän, mut kun aikuiset tekee sitä, niin pitää olla pahasti jälkeejääny.
-OP
Mulla sama ongelma kuin ap:lla. Kesät talvet joutuu olemaan ikkunat ja parvekkeen ovi kiinni. Ihana kesällä olla 29 asteessa ilman yötuuletustakaan. Tyyppi meinaan käryttelee öisinkin. Ihan tosiaan tuntuu siltä, kuin joku polttaisi ihan vieressä. Ja uskokaa, että se haju jämähtää kotiin, jos sitä savua pääsee sisään. Olen sanonut monta kertaa, mutta ei auta.
Mitä paheita sinulla Ap on? Jokaisella on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainaskaan mitään talossa. Pitäis kehittää jotain. Esim. Aloittaa harrastamaan humpan tanssimista. Saa nähä miten, jos toi narkkis tykkää siitä. Soittakoon poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitä imbesillejä kysymyksiä...🤦♀️paheet ei ole verrannollisia jos ja kun ne eivät tunkeudu toisten ihmisten kotirauhan aluelle kuten tupakansavu. V****, kuinka vaikeaa tällaisen tajuaminen voi olla? Ilmeisen hankalaa, kun ei edes hävetä kysellä noin taulapäisiä🙄😬
Ota kaksi seitsensenttistä naulaa ja vasara. Työnnä naulojen kärjet sieraimiisi ja iske niihin vasaralla. Takaan ettei rööki häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitä imbesillejä kysymyksiä...🤦♀️paheet ei ole verrannollisia jos ja kun ne eivät tunkeudu toisten ihmisten kotirauhan aluelle kuten tupakansavu. V****, kuinka vaikeaa tällaisen tajuaminen voi olla? Ilmeisen hankalaa, kun ei edes hävetä kysellä noin taulapäisiä🙄😬
Niinkö? Ja Sinäkö olet viisas kun haukut muita?
Nenä niskan kautta poskelle. Loppuu se tupakasta valitus.
Vierailija kirjoitti:
Ota kaksi seitsensenttistä naulaa ja vasara. Työnnä naulojen kärjet sieraimiisi ja iske niihin vasaralla. Takaan ettei rööki häiritse.
Jos saan hengitykseen liittyvän sairauden, niin otan sen vasaran ja remontoin naapurin uuteen kuntoon :)
Vedä pussi päähäs.