Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla voi olla, kun en pysy hereillä?

Vierailija
30.10.2020 |

Olen pienen lapsen kanssa kaksin kotona, mies tulee töistä vasta illalla myöhään. Mielestäni nukuin ihan hyvät yöunet viime yönä, mutta puolesta päivästä saakka on ollut olo, että en pysty pysymään hereillä. Kävimme ulkoilemassa ja meinasin pyörtyä sinne kävelylle joten oli pakko tulla takaisin sisälle. Olen mielestäni ihan terve, mutta meinaan nukahtaa melkein seisaalleen. Ja lapsi tietenkin huomaa, että en pysty olemaan kunnolla läsnä ja huutaa ja kiukuttelee siksi koko ajan. Kahvikaan ei auta yhtään pysymään hereillä. Mikähän minulla voi olla ja miten pystyisin pitämään itseni hereillä iltakasiin, jolloin lapsi menee nukkumaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt yhden päivän vai pidemmän jakson havainto?

Vierailija
2/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kova väsymys voi ennakoida sydänkohtausta. Toivotaan ettei nyt sitä ainakaan. Oisko sulla kuitenkin uniapnea? Kuorsaatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt yhden päivän vai pidemmän jakson havainto?

Yhden päivän, mutta minulla on ollut tällaisia päiviä vuosien varrella muutamia joskus. Ap

Vierailija
4/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kova väsymys voi ennakoida sydänkohtausta. Toivotaan ettei nyt sitä ainakaan. Oisko sulla kuitenkin uniapnea? Kuorsaatko?

Vaikea uskoa sydänkohtaukseen, koska minulla ei ole mitään riskitekijöitä siihen. En kuorsaa eikä uniapneaa ole epäilty. Mutta kukapa tietää... Ap

Vierailija
5/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokerit alhaalla?

Vierailija
6/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta-arvot pielessä? Kuulostaa samalta kuin mitä minulla oli pienen lapsen kanssa

Vierailija
7/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauta-arvot pielessä? Kuulostaa samalta kuin mitä minulla oli pienen lapsen kanssa

Täytyypä käydä mittauttamassa. Ap

Vierailija
8/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt jotain makeaa ja suolaista, niin ei ainakaan siitä verensokerista sitten johdu.

Vierailija
9/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö nyt jotain makeaa ja suolaista, niin ei ainakaan siitä verensokerista sitten johdu.

Joo laitoin juuri päivällisen ja syön sitä. Ap

Vierailija
10/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan yksi oire on väsymys. MENE TESTIIN, jotta saadaan sinut viikonlopun tilastoihin.

Vierailija
11/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatablettia kuuri. Niitä voi olla ihan k-kaupassa 50mg.

Apteekissa on retafer 100mg 3 viikon kuuri. Kannattaa aloittaa heti.

Myös c-mitamiini auttaa raudan imeytymistä.

Vierailija
12/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetätkö? Siinä tapauksessa laita vitamiinit ja raudat kuntoon. Kysy apteekista.

Vierailija
13/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautatablettia kuuri. Niitä voi olla ihan k-kaupassa 50mg.

Apteekissa on retafer 100mg 3 viikon kuuri. Kannattaa aloittaa heti.

Myös c-mitamiini auttaa raudan imeytymistä.

Matalaan varastorautaan ei auta mikään lyhyt kuuri, ja turha raudansyönti ei ole terveellistä.

Vierailija
14/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli tuollaista, kärsin tietämättäni varastoraudan puutteesta. Mutta ihan mahdotontahan sitä on sanoa ilman lääkärintutkimuksia, mikä sua mahtaisi vaivata. Käy ihmeessä lääkärissä! Ei kannata missään tapauksessa aloittaa rautakuuria ilman kunnon labroja. Liiallinen raudansaanti on myös haitallista.

Vierailija
15/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi katsoa tosiaan veriarvot kuten kilpirauhanen, sokerit, rauta, d-vitamiini ym.

Vierailija
16/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautaa aloin itekin taas syömään,vaikka hemoglobiini olis hyvä voi ferritiini (varastorauta) olla romahtanut. Syötkö hyvin ja monipuolisesti, ei laihdutuskuureja? Ei liikaa sokeria?

Vierailija
17/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta epäilen itsellänikin narkolepsiaa. Viime lauantaina heräsin klo 6 ja lähdin metsästämään. Olin koko päivän ulkona ja kävelyä tuli yli 10km. Päästyäni kotiin kävin saunassa ja söin tuhdisti sen päälle. Ehdin makailla sohvalla vain hetkeen aikaan kun yht'äkkiä nukahdin.

Vierailija
18/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pimeys sitä vain tekee, keinovalossa koko päivä, huoh. Kyllä se helpottaa, kunhan milloin päivällä aurinko sattuu näyttäytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä