Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies töissä

Vierailija
30.10.2020 |

Tapasin töissä kiinnostavan miehen, törmätään silloin tällöin. Hän pyysi minua illan viettoon kuukausi sitten, mutta kieltäydyin, koska minulla oli muuta menoa. Tämän jälkeen hän on ollut hiukan etäinen, mutta törmätessä vaihdettu muutama sana. Pidän häntä todella kuumana. Kun hän katsoo silmiin haluaisin hypätä hänen kanssa sänkyyn vaikka heti! En tiedä aistiiko hän sitä, koska yritän aina tavatessa olla cool, calm and collected. Typerä kysymys, mutta pitäisikö minun tehdä jokinlainen aloite tapaamiseen suhteen? vai meniköhän momentum jo..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momemtum on vielä päällä

Vierailija
2/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten eka kerralla sanonut, ettei sovi, kun sinulla on jo muuta menoa mutta silloin ja silloin sopisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että sun pimpsukka vuotaa mahlaa ja toivoisit, että mies nuolisi ne pois. Tämä toimii miehiin aina.

Vierailija
4/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tiedän tunteen. En ensin tiennyt mitä hänestä ajatella.

Uskon sinulla tilanteen olevan edelleen päällä.

Vierailija
5/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pyysi tiettyyn tapahtumaan, joka oli juuri silloin. Kerroin että on muuta menoa.

ap

Vierailija
6/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan matoa koukkuun! Sano vaikka, että ”Nyt mä kysyn vuorostani sua, käviskö asia X päivänä Y?”. Ja hän sitten toivottavasti vastaa että sopii TAI toimii kuten edellä esitettiin että sunkin ois ollut hyvä toimia, eli ”No hitsi just silloin ei sovi, mutta käviskö pivä Z?” Turhat kommervenkit pois vaan ja reippaasti vaan tilanteen päälle 😊 Ja jos momentum olisikin mennyt (en usko), niin kokeilitpahan kuitenkin! Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on vaan rohkeasti ehdotettava jotain

4 miten sun kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä