Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"deittailu" vaikka seurustelee

Vierailija
10.02.2014 |

Onko väärin ns. "deittailla" miehiä vaikka on parisuhteessa?

Mieheni on ihana, enkä kaipaa huomiota, läheisyyttä tai seksiä muilta miehiltä, ja olen todella uskollinen miehelleni. Mutta välillä tuntuu että kaipaisin seuraa muista miehistä, ihan vain ystävinä. Olisi ihanaa päästä keskustelemaan harrastuksistani ja mielenkiinnon kohteista jonkun toisen samoista asioista kiinnostuneen kanssa, tai muuten vain parantaa maailmaa tuopin tai kahvikupin äärellä. Naispuolisia ystäviä minulla on, mutta jätkien seurassa vain on kuitenkin erilaista. Harrastuksenikin kun ovat sellaisia joista on mielenkiintoisempaa keskustella miesten kanssa kuin naisten, en tiedä miksi.

Myös alani on erittäin naisvaltainen, joten ehkä siksikin kaipaan "asiallista" miesseuraa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan ole väärin, jos pääsette asiasta sopuun miehesi kanssa ja se on hänelle ok? Ja jos tosiaan nämä muut miehet, joita tapailet, tietävät että kyseessä ei ole mikään romanttinen viritys, vaan kaveripohjalta tapaaminen, niin ei kai siinä ole mitään ongelmaa?

Vierailija
2/3 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu on eri asia kuin miespuoliset ystävät...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:59"]

Deittailu on eri asia kuin miespuoliset ystävät...?

[/quote]

siksi kirjoitinkin "deittailu" :D ja aluksihan tutustumisen pitää olla jonkinlaista tapailua, ellei sitten satu tutustumaan jossain yhteisissä piireissä. Ja minulla kun on vain nuita naispuolisia piirejä (ja pari homokaveria.. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi