Nykyään vihaan mun elämää joka päivä
Ja jos täällä avautuu sataa vain lisää paskaa niskaan.
Mietittekö muuten te haukkujat ikinä sitä että juuri se teidän paskan oksentaminen voi olla toiselle ihmiselle juuri se kuuluisa viiminen tippa?
Kommentit (5)
Samoin, joak aamu inhoan nousta ylös koska tiedän,e ttä edessä ei ole mitään muuta kuin inhoamiani velvollisuuksia josita juuri selviän. Olen välillä todellinen paskiainen koska en jaksa enää olla hyvä ihminen.
En välitä kenestäkään muusta kuin lapsestani ja ainao asia mikä minua surettaan on se, että en kykene antamaan hänelle hyvää lapsuutta.
Itselleni on oltu niin paskamaisia, etten koe enää mitään velvollisuutta olla mukava ihminen, vittuilen heti rankasti jos joku on minulle ilkeä. Yritän järkätä ikäviä seurauksia jokaiselle paskapäälle joka on minulle yh; lle inhottava ihan jotta saa joku muukin koea ikäviä asioita.
Olen lapseton, ja ymmärrän kyllä ihan hyvin, että joillakuilla on ihan helvettiä lasten kanssa. Minulla ainakin olisi.
Ja tosiaan poimin täältä vain hyvät viestit, en noteraa toisia kommentteja mitenkään.
3
Tiedän mitä tarkoitat... Aina välillä tekisi ihan hyvää jos saisi purettua jonnekin anonyymina ne kaikki asiat mitkä ahdistaa, mutta jos sen erehtyy tekemään (kkyseenalaisemaan omaa äitiyttään, avautuu siitä että on niin väsynyt että tiuskii lapsille ja kärsii huonosta omatunnosta sen takia tai vastaavaa) niin saa todellakin kuulla olevansa paska ihminen jolta pitäisi vähintään huostaanottaa lapset. JA vielä lisäkysymykset "Mitäs teit jos et kestä" kun ihmiset ei ymmärrä että lapsia on erilaisia ja että aina ei voi kasvatuksellakaan vaikuttaa kaikkeen.