Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te keillä on nyt flunssa. oireet?

Vierailija
10.02.2014 |

Miten alkoi tauti? Miten eteni?

mulla alko tänään kurkkua karhentaan ja kuiva yskä, tuntuu että hengitystorvea polttaa ja sattuu ihan vaan kun hengittääkin. Mitä voi odottaa jatkossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

gvh

Vierailija
2/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

sorry mut tää on mulle tärkeetä. Monesti kausiflunssat on ihmisillä samanlaisia..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireet ku sulla alkoi eilen ja nyt on kuumetta 38 astetta :/ tuntuu ettei yskä irtoa ei sitten millään..ja raskaana rv 35 olen joten olo on muutenkin raskas :/ esikoisella 1v 4kk oli perjantaina 40astetta kuumetta, nyt enää vain yskä ja nuha. 

Vierailija
4/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lauantai-iltana alkoi imusolmukkeet kaulassa turpoamaan ja siitä lähtien ollut ihan kamala olo ja korkea kuume. Ei helpota ei. Jaksamista muille flunssaisille!

Vierailija
5/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.. Eli sulla ei ollu ekana päivänä kuumetta? Tota iteki pelkään et nousee huomenna..

Vierailija
6/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaviruksia on liikkeellä kymmeniä erilaisia ja oireet ilmenevät siten eri tavoin ja vieläpä eri ihmisillä omilla tavoillaan.

Vierailija
7/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo seuraavana päivänä vasta. Alkaa pikkuhiljaa tympimään kun on kaksi päivää tuijottanut seinää. Nyt sentään jaksaa olla jo av:lla :-D

Vierailija
8/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kipeenä.Lapsi kävi jo lääkärissä ja influenssaa kuulemma...nyt sitten toinen lapsi myös kuumeessa ja mulla oireilee...kova kuume,keuhkoputket heti kipeenä,yskä ja nuha päivän viiveellä.Ja muutenkin hakattu olo.Vanhempi lapsi sai tamifluta,huomenna täytyy viedä tuo toinen lääkäriin...tsemppiä sinne myös ja nopeaa paranemista!

Vierailija
9/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi vatsataudin tyyppisellä oireilulla, sitten nousi kova kuume ja lihassärky/päänsärky. Toisella lapsista on nyt kurkunpääntulehdus ja toisella  vielä pää kipeä, vaikka siis sairastui yli viikko sitten. Itsellä vain väsynty olo ja voimakas päänsärky. Mutta siis, meillä ei ole varsinaista flunssaa, eli nenää ei ole tarvinnut niistää juuri kenenkän, ja yskää on ollut muutamana iltana. 

Vierailija
10/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, kiitos vastauksista! Itselläni tosiaan työmatka tulossa niin vähän yritän kuulostella mitä voisi olla luvassa

Vierailija
11/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alkoi 4v:llä lauantaina oksentamisella, siitä nousi korkea kuume. Itselläni alkoi la-iltana jalkasäryllä, su-aamuna oli hakkaavan kuiva yskä ja illaksi nousi kova kuume, yli 38C vaikka olin ottanut lääkkeitä vähän turhankin innokkaasti. tyttö oli eilen vielä tosi kipeä, kova kuume ja hakkaava yskä. Tänään jo melkein terve, ruoka ei vaan maistu. Itselläni yli 37 C lämpöä, kamala yskä ja päätä särkee, 1v alkoi tänään niiskuttaa ja lämpöä on. Rajun aloituksen vuoksi epäilen influenssaa enkä tavallista nuhakuumetta...

Vierailija
12/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siis mistä erottaa käytännössä influenssan ja nuhakuumeen? Influenssa-aallon piti tulla tänne pohjoiseen viime viikolla, mut en ole itse tietääkseni ikinä sitä sairastanut eikä tullut mieleen että se voisi olla influenssaa. Googletin oireet ja tuli mieleen, että lapsilla tosiaan voi olla influenssa. Se selittäisi, miksi lapset ovat niin pitkään niin kipeitä ja miksi itselläkin on niin voimakasta päänsärkyä. Lasten kanssa nyt aikuinenkin saa aina kaikki ällötaudit muutenkin, niin en ole niin ehtinyt miettiä mitä tässä milloinkin sairastellaan. :)

10

Vierailija
13/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea kuume, kipeät imusolmukkeet, kipeä nielu, yskää, lihassärkyjä, väsymistä ja hengästymistä.

Vierailija
14/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:34"]

Korkea kuume, kipeät imusolmukkeet, kipeä nielu, yskää, lihassärkyjä, väsymistä ja hengästymistä.

[/quote]

Jees. Kaikki löytyy. No, onpahan tääkin nyt sit sairastttu alta pois.