Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskity siihen mitä haluat, älä siihen mitä pelkäät

tsadaa
30.10.2020 |

Älä anna pelon, tunteiden tai ajatusten hallita elämääsi. Sinä olet kuskin paikalla, et mukana kyydissä.

Elämä tapahtuu tässä ja nyt. Ei menneessä eikä tulevassa. Ole läsnä hetkessä ja tietoinen olemuksestasi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää scheissea. Elämä itsessään tapahtuu, oli sinua tahi ei. ”Sinä” olet elämän kannalta merkityksetön - puhumattakaan haluamisistasi.

Vierailija
2/4 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Hyvä aloitus. Joskus sanotaan, että ihmiselle tapahtuu se mitä pelkää. Vielä suuremmalla syyllä ihmiselle tapahtuu se mihin uskoo, mitä toivoo. Varokaa ennen muuta ajatuksenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Hyvä aloitus. Joskus sanotaan, että ihmiselle tapahtuu se mitä pelkää. Vielä suuremmalla syyllä ihmiselle tapahtuu se mihin uskoo, mitä toivoo. Varokaa ennen muuta ajatuksenne.

Ehkä ihminen alitajuisesti toimii siten, että se sitten tapahtuu, mitä ajattelee?

Vierailija
4/4 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävää scheissea. Elämä itsessään tapahtuu, oli sinua tahi ei. ”Sinä” olet elämän kannalta merkityksetön - puhumattakaan haluamisistasi.[/quote

Minä! Olen hyvinkin merkityksellinen oman elämäni kannalta. Olen tehnyt siitä oman näköiseni, en ole aina saanut sitä mitä halusin, mutta olen saanut sen mitä tarvitsin.

Sinuun en onneksi ole tutustunut, koska lähelläni on vaan positiivisiä ihmisiä joilla on oma tarkoituksensa tässä elämässä. Parempaa päivän jatkoa sinulle kumminkin.